Ga naar inhoud

installatie probleem Sweex Webcam USB


Aanbevolen berichten

Hoi medecomputeraars, Sinds een 2 dagen ben ik in het bezit van een Sweex Webcam USB. De installatie van de bijgeleverde drivers verliep prima maar er treedt een probleem op wanneer ik bijgeleverde software met de naam SmartCam 2.1 wil installeren. Bestanden worden in gelezen en gekopieerd, maar praktisch aan het einde van de installatie procedure krijg ik een foutmelding dat de installatie wordt afgebroken. Hierin wordt aangegeven dat mijn "package van windows installer" de procedure niet afloopt zoals dat is gepland. Kent iemand dit probleem en weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik gebruik windows 98 versie 4.10.1998 en heb deze foutmelding nog nooit eerder gehad bij het installeren van andere software. Verder heb ik geprobeerd te upgraden naar een nieuwere versie van windows 98 en zelfs windows millenium, om het probleem te tackelen, maar dit wordt afgebroken met de mededeling dat mijn huidige versie van windows niet in staat is om opgewaardeerd te worden of iets dergelijks. (norton antivirus had ik hierbij uitgeschakeld). Ik wacht jullie reacties af.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...