Ga naar inhoud

Notebook 1200 euro welke het beste


Aanbevolen berichten

Persoonlijk zou ik het nooit bij de wehkamp kopen of een ander postorderbedrijf. Over het algemeen zijn daat de prijzen veel hoger als in de vakhandel. Ik heb in februari van dit jaar ongeveer een zelfde keuze moeten maken. Dell laptops vielen bij mij af, te duur. Acers vond ik leuke dingen, maar toen hadden de goedkope series nog steeds Sd-ram en dat levert mijn inziens te veel prestatie verlies op. (ik weet niet of dat nog steeds zo is). Hp laptop's dan. Heb er vroeger zo een gehad (omnibook 2100 P I 233mhz) en die is me uitstekend bevallen. Toch ook deze niet. Ik vond ze met al die blauwe lichtjes endergelijke toch wat goedkoop uitzien. Ik ga meer voor de degelijkheid. Ibm en Toshiba. Erg duur, van andere merken m,achienes te koop met betere specificaties voor een zelfde of lagere prijs. Kwamen mij wel heel degelijk en robuusk over. Compaq dan, de presario serie kwam op mij net zo over als de hp's. Toen ik de Evo lijn zag (de kleinzakleijk bedoelde) kwam deze heel goed op mij over, niet te veel toeters en bellen, eigenlijk precies goed en vooral niet te duur. Ik heb voor de Evo N1020V met de intel P IV 2,0 ghz processor gekozen met 512mb ram, 30 gb hd en een 14,1 inch tft. Deze kostte half februari 1188 euro bij Office centre in Amsterdam. Ik vind het nog steeds een heel fijn apparaat. Nu heb je voor die 1188 euro zo'n zelfde configuratie maar dan met een P IV 2,4ghz en een 15 inch scherm. Laptop's kopen is toch persoonlijk
Link naar reactie
Prijsindicatie € 1110 Type processor Mobile Intel Celeron Snelheid 2200 MHz Intern geheugen 256 MB Intern geheugen (max.) 1024 MB Type geheugen DDR-SDRAM Beeldscherm type TFT Beeldscherm grootte 15 inch Beeldscherm resolutie 1024 x 768 Harde schijf 30 GB CD lezen CD leessnelheid 24 x CD branden DVD lezen DVD branden Videokaart type Intel® 852GM Videokaart geheugen 64MB Aansluitingen Ethernet, USB 2.x, Wireless LAN Modem intern 56K PC card 1 x type II Muis touchpad Accu lithium-ion Besturingssysteem Windows XP Gewicht 2800 gram Afmetingen (L x D x H) 332 x 293 x 40 mm Introductie model 2003 Website http://www.toshiba.nl zien jullie nadelen?
Link naar reactie
Ja ik zie er 1.. :( De videokaart van die laatste laptop. Daar kan je dus niet echt spelletjes mee spelen, want daarvoor gaat hij het interne geheugen aanspreken, dit is 1 traag en 2 nadelig omdat je dan 64 mb van je intern geheugen verliest. Ik zou eerder kijken voor een laptop met een Geforce 4 Go of een Ati mobility 9000 grafische kaart. Die halen het niet van 't intern geheugen maar hebben het op de kaart zelf zitten, dat is stukke sneller... Voor de rest een prima laptop...
Link naar reactie
Spelletjes spelen zal inderdaad een beetje lastig worden, verder vind ik het een nadeel dat er geen dvd speler in zit en vind ik 256 mb geheugen een beetje aan de krappe kant, zeker als je bedenkt dat er nog 64 mb vanaf gaat voor de videokaart. (256-64=192) Ik zou zeker nog een so-dimm van 256mb erbij doen, wil windows Xp echt lekker snel draaien. Scenic20
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...