Ga naar inhoud

schijfcontrole onmogelijk


Aanbevolen berichten

:roll: Ik kan geen schijfontrole meer uit oefenen. Er wordt wel honderd keer weer naar de harde schijf geschreven ookal heb ik in het ctrl-alt-delete menu bijna alles uitgeschakeld. Wat rammelt er dan toch nog door de pc lijkt wel een mens met een burn-out-symptoom. Hoe kan ik toch nog een schijfcontrole laten uitvoeren en hoe krijg ik de pc relaxed, stil en toch functionerend?
Link naar reactie
:( Nee geen nieuwe configuratie recentelijk), pentium 2, windows ME, 360 ram. Door het gebruik van rambooster zie ik dat de ram snel opgebruikt wordt zonder dat er zwaren programa's draaien. de schijfcontrole is uiteindelijk gelukt in de veilige modes, maar ook hier werd er zeker tien keer opnieuw begonnen, heeft uren aangestaan. Snap er nix van.
Link naar reactie
:( Nee geen nieuwe configuratie recentelijk), pentium 2, windows ME, 360 ram. Door het gebruik van rambooster zie ik dat de ram snel opgebruikt wordt zonder dat er zwaren programa's draaien. de schijfcontrole is uiteindelijk gelukt in de veilige modes, maar ook hier werd er zeker tien keer opnieuw begonnen, heeft uren aangestaan. Snap er nix van.
Link naar reactie
:( Nee geen nieuwe configuratie recentelijk), pentium 2, windows ME, 360 ram. Door het gebruik van rambooster zie ik dat de ram snel opgebruikt wordt zonder dat er zwaren programa's draaien. de schijfcontrole is uiteindelijk gelukt in de veilige modes, maar ook hier werd er zeker tien keer opnieuw begonnen, heeft uren aangestaan. Snap er nix van.
Link naar reactie
:( Nee geen nieuwe configuratie recentelijk), pentium 2, windows ME, 360 ram. Door het gebruik van rambooster zie ik dat de ram snel opgebruikt wordt zonder dat er zwaren programa's draaien. de schijfcontrole is uiteindelijk gelukt in de veilige modes, maar ook hier werd er zeker tien keer opnieuw begonnen, heeft uren aangestaan. Snap er nix van.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...