Ga naar inhoud

twijfel logitech muizen


Aanbevolen berichten

Ik ben veel bezig met spellen zoals UT en ook programma's zoals photoshop... Het leek me wel een goed idee een optische muis aan te schaffen met een hoog dpi en het mocht ook wel goed in de hand liggen. (ik gebruik nu zelf nog zo'n 1 euro muis) Dus ben ik wat gaan onderzoeken en ben ik bij de MX500 en de Dual optical mouseman uitgekomen van logitech. welke van deze twee verdient volgens jullie de hoogste score?
Link naar reactie
Je geeft geen prijs op, dus ik roep maar. De MX 700 heeft een verbeterde opticel sensor waardoor de respons vergelijkbaar is geworden met USB. Prachtmuis, zondermeer. Wel heb ik de software niet installed omdat het toekennen van al de knoppen vaak niet mogelijk is in games. Bij UT is er zelfs een patch voor verschenen meen ik me te herinneren. Maar ook zonder de software aan absolute aanrader. Vooral het dockinstation met oplaadbare baterijen is geweldig.
Link naar reactie
Ik verkies zelf de MX500 boven de MX700 aangezien die goedkoper, lichter is en een draad heeft. De respons van de MX muizen zou op 140 hz moeten liggen en die van USB op 125 hz, maar dat is juist min of meer het probleem: Ik hoor een hoop over de MX serie maar over de dual optical is bar weinig te vinden... (wat voor een respons heeft de double optical dan?) Het weinige dat ik erover gehoord heb is lovend en gecombineert met een lagere prijs dan de MX500 is dat voor mij rede genoeg voor twijfel :) Ik ben er voorlopig nog niet uit...
Link naar reactie
De Razor Boomslang is idd nog steeds mijn absolute favoriet op afstand. Toch zijn er diverse problemen mee Mijn eerste is binnen de garantie periode moeten vervangen worden Die tweede klikte links regelmatig 2 keer ondanks maar 1 keer indrukken. Erg leuk als je games speelt :cry: De ondersteuning voor XP is er niet. Althans tot voor een jaartje terug niet. RB was over de kop een van een doorstart was geen sprake (op dat moment) Maar de ligging, de vorm, de mega grote knoppen met rubber bekleding, allemachtig ik begin weer te janken bij de gedachte aan die muis. Mega, maar helaas. De MX700 blijft voor mij een waardig opvolger. Jammer dat t geen RB is :wink: Verdomt! Ik kijk eens op hun site en ze zijn zowaar weer in de lucht ! We know that it has been a long time coming and we thank our many stalwart fans for their patience and understanding. For more detailed information see our Drivers page. Aiaaiiiii, dat wordt mischien toch weer mijn razortje inpluggen.
Link naar reactie
hmm, de dual optical heeft twee sensors van 800 dpi waarmee hij dus in theorie een resolutie zou hebben van 1600. Maar volgens veel mensen is dat niet het geval aangezien de muis sensor voor sensor gebruikt en je gewoon op de 800 blijft hangen... Ik heb de Boomslang inderdaad overwogen door zijn lage prijs voor de 1000 dpi serie (25 euro) en zijn zij het dure maar indrukwekkende broertje van 2500 dpi... Helaas lag de muis heel vreemd in de hand en ook al zou ik er na verloop van tijd wel aan wennen had ik daar gewoon geen zin in. :) De keus ligt toch echt tussen de MX500 en de dual optical, maar mijn interesse verschuift geleidelijk aan toch wel in de richting van de MX...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...