Ga naar inhoud

Aankoop Labtop (900-1000 euro)


Aanbevolen berichten

Ik weet niet precies wat een labtop is. Bedoel je misschien een laptop. een platte, draagbare PC, in Nederland ook wel schootcomputer genoemd. Het deksel kan worden opengeklapt waardoor een ingebouwd LCD/TFT-scherm zichtbaar wordt. Zijn stroom krijgt de laptop van batterijen, een oplaadbaar batterijpak of - via een adaptor - van het lichtnet. Laptops worden steeds meer verdrongen door de nog kleinere notebooks. Een dergelijke PC is soms enkele uren te gebruiken op zijn interne accu's. Enkele bekende merken lap-tops zijn Toshiba, Epson, AST Premium en Compaq LTE. En wat voor een je moet kopen moet je zelf weten. Zo kan je ook vragen wat voor auto je moet kopen. Je zal van iedereen een ander antwoord krijgen, er zijn bijn geen slechte, allemaal even goed. Ook die van de Aldi de Medion zijn prima. Ik zelf zal nooit meer een Compaq kopen. (en ook geen BMW)
Link naar reactie
En hierboven kon u het droevige verhaal lezen over hoe een compaq laptop het leven van Belg kapot maakte.... :P Ik denk dat voor de prijs die je uit wilt geven, een acer laptop een goede keuze is. voor het genoemde bedrag kun je volgens mij kiezen uit twee acer modellen: Acer Aspire 1312LC AMD XP2000,15",512Mb,30Gb,Combo € 1099.00 en Acer TM 233LC, Cel 2.0Ghz, 256Mb,20Gb,15"TFT,Combo € 969.00 (prijzen van de informatique site) Ik zou persoonlijk voor het eerste model gaan, voor € 130 meer heb je een snellere cpu, meer geheugen en een grotere harddisk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...