Ga naar inhoud

ctrl-toets bogus na schoonmaak


Aanbevolen berichten

Hmm na 't schoonmaken van mijn toetsenbord (compleet uit elkaar; elke toets etc.......), doet mijn rechter CTRL toets 't niet meer. Gedraagt zich precies als een ALT toets; alle andere toetsen lijken gewoon te werken. Ik heb dit (grondige schoonmaak) al meerdere malen gedaan, maar nu de eerste keer met een probleem; maar één toets werkt alleen niet. Alhoewel het binnen in Windows als een ALT toets gedraagd, zien sommige games 't als een arrow-down toets. Kan dat laatste als een hint naar een oplossing worden gezien? Of wordt het tijd voor een nieuw toetsenbord (drastich ,maar ik heb mijn redenen)?
Link naar reactie
nou ... tiet veur uun nooie tuutsenbuurd?? ik ben zelf zo iemand die eet en drinkt en slordig is boven ze toetsenbord en dan heb je nogal wat bordjes nodig ... Mijn ervaring is gewoon dat de allergoedkoopste van qware van 9 euro, zelfs nog het lekkerst tiept ... Nu hebben mijn ouders weer zo'n fijne zwarte mooie van compaq ,... en ik doe me best hoor ... om hem schoon te houden dan maar oef ... doe mij maar een cheappie van qware .... en dan niet eens door de prijs ... hij tiept zo fijn
Link naar reactie
[quote:0b147eb332]ik ben zelf zo iemand die eet en drinkt en slordig is boven ze toetsenbord en dan heb je nogal wat bordjes nodig ... [/quote:0b147eb332] Ben er ook zo een. Het is niet voor niets toetsen[b:0b147eb332][i:0b147eb332]bord[/i:0b147eb332][/b:0b147eb332]. Scheelt een hoop vaat. Moet alleen oppassen dat 'ie niet de vaatwasser ingaat al hoort 'ie daar wel. maar duur bordje wel. En idd, die goedkope tiepen wel zo lekker... Zij het met een draadje. [/i]
Link naar reactie
Wat zijn we weer behulpzaam, volwassen en postcount+1 bezig :roll: *zucht* En die zucht komt meer door mijn aardige persoonlijkheid....... Er is nooit eten noch drinken/drank op of in mijn toetsenbord gekomen. Ik heb 'm nou al zo'n 6 jaar, en om het half jaar ff alle toetsen schoonmaken omdat de toetsen vuil worden ("aanslag") en omdat de met-viltstif-aangebrachte Koreaanse karakters vervagen(zodat ik die weer opnieuw kan aanbrengen). Maar daar gaat 't hier helemaal niet om! (en 't was absoluut geen goedkoop toetsenbord) Als je kijkt naar de layout van een toetsenbord, en dan bedoel ik de banen op de "zachte printplaat" onder de toetsen, dan kan het zo niet zijn dat maar één toets zich anders gaat gedragen. Toch? (en dát is ook meteen mijn vraag hier). En ohja, ik woon gewoon in Nederland, maar in mijn woonplaats is geen Aldi te bekennen :roll: [quote:01d363263e="Belg"]Ja, je moet maar eens rond kijken bij de Aldi in Sa-oul.[/quote:01d363263e] Ma-li-gi-ma :lol: :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...