Ga naar inhoud

Welk notebook


Aanbevolen berichten

Ik zou persoonlijk ook voor de Toshiba gaan, deze laptops zijn van erg goede kwaliteit, de afwerking is beter dan die van HP. Een celeron is zeker een stuk trager als een xp 2400+, mijn laptopje is ook uitgerust met een mobile celeron, maar erg veel power heeft zo'n geval niet (ik heb dat dan ook niet nodig, ik tik alleen maar word-documentjes en af en toe UT :) ) Wat betreft het verschil in batterijduur, zorg dat je een laptop met een Mobile-cpu neemt. Tegenwoordig zie je ook veel laptops met een desktop cpu, maar deze vreten aanzienlijk meer stroom en worden ook warmer. Een voordeel is wel dat ze goedkoper zijn. De keuze van de laptop hangt, zoals Nightfire al zei, wel grotendeels af van de dingen die je ermee wilt gaan doen...
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Kijk voor notebook reviews op www.cnet.com Klik product reviews aan en vraag het type notebook op waar je info over wilt hebben. Daarin blijken de acers het beter te doen dan de toshiba's, met name het scherm van toshiba schijnt minder goed te zijn, met name bij resolutie wijziging. Deze site heeft mij erg geholpen met mijn keuze, ik heb eergisteren een acer travelmate 803lcib besteld. Kijk anders ook even op www.kieskeurig.nl Succes met je keuze.... Op deze site wordt veel besproken over de acer: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/754499
Link naar reactie
Aan mijn naam kun je al zien dat Toshiba het helemaal is.....heb nu een 203 sinds een jaar en er is geen stabielere machine op de markt dan een Tosh. Je betaalt wel 600 euro meer dan een vergelijkbare maar de service en kwaliteit bij machines úit één stuk' is zoooo belangrijk....brrrr, een 2,8ghz machine, ben jaloers! Ik heb em net weggebracht voor een servicebeurt en kreeg er gewoon splinternieuwe onderdelen op zonder rekening of gezeik! Heb nu een probleempje met station A maar goed, een slimme Computertotaal-member kan mij misschien helpen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...