Ga naar inhoud

Medium Speed Error


Aanbevolen berichten

[quote:03e223db84="BrigitteW"]Overigens Ben, ik heb begrepen dat je een brander never nooit niet met zo'n schoonmaakdisk mag behandelen. Klopt dat niet (meer)?[/quote:03e223db84] Mag wel maar soms zijn die schoonmaaksetjes erger dan de kwaal en beschadigen ze de lens. Er zit een soort schuursponsje op. Als je een beetje handig bent en durft kun je beter de brander of speler uit je pc halen, openmaken en dan de lens met een wattenstaafje met wat alcohol schoonmaken. Hieronder een plaatje hoe zo'n open speler eruit ziet. Je moet het ronde doorzichtige dopje (onder de 2e i van digital) hebben. Dat is de lens. [img:03e223db84]http://www.digital-x.de/KNOWHOW/XBOX/xbox_rominside/xbox_rominside_oben.JPG[/img:03e223db84]
Link naar reactie
[quote:6d7f3160a8="BrigitteW"]Zit er niet gewoon nog garantie op? Als je 'm open zou maken, vervalt dat.[/quote:6d7f3160a8] 'Time flies when you're having fun', want ik ben het even gaan nakijken en het blijkt dat ik mijn systeem al in juni 2002 heb aangeschaft. Helaas dus niet meer binnen mijn garantie. [quote:6d7f3160a8="hjs"]Neem aan dat je wel de laatste firmware had geflashed.[/quote:6d7f3160a8] Ik weet niet wat dit betekent.[img:6d7f3160a8]http://feyenoord.messagebase.nl/images/Feyenoord/smilies/confused.gif[/img:6d7f3160a8]
Link naar reactie
[quote:80775c05f4="Jeroen de Jager"] Mag wel maar soms zijn die schoonmaaksetjes erger dan de kwaal en beschadigen ze de lens. Er zit een soort schuursponsje op. Als je een beetje handig bent en durft kun je beter de brander of speler uit je pc halen, openmaken en dan de lens met een wattenstaafje met wat alcohol schoonmaken. Hieronder een plaatje hoe zo'n open speler eruit ziet. Je moet het ronde doorzichtige dopje (onder de 2e i van digital) hebben. Dat is de lens. [img:80775c05f4]http://www.digital-x.de/KNOWHOW/XBOX/xbox_rominside/xbox_rominside_oben.JPG[/img:80775c05f4][/quote:80775c05f4] Dit idee vind ik wel de moeite van het proberen waard. Ik heb de brander er nou toch al uitgehaald en ik ben altijd wel in voor het demonteren van apparaten! :D Bedankt.
Link naar reactie
[quote:6dcaa1b3f0="Wolverine"] 'Time flies when you're having fun', want ik ben het even gaan nakijken en het blijkt dat ik mijn systeem al in juni 2002 heb aangeschaft. Helaas dus niet meer binnen mijn garantie.[/quote:6dcaa1b3f0] Op alles wat je na 1 januari 2001 aanschaft in de EU heb je 2 jaar garantie. Maar de gemiddelde winkelier zal dat ontkennen tot ie erbij neervalt. Maar voordat je 'm openmaakt, is het misschien beter om toch even met de winkel contact op te nemen.
Link naar reactie
[quote:d235ae5d9f="BrigitteW"][quote:d235ae5d9f="Wolverine"] 'Time flies when you're having fun', want ik ben het even gaan nakijken en het blijkt dat ik mijn systeem al in juni 2002 heb aangeschaft. Helaas dus niet meer binnen mijn garantie.[/quote:d235ae5d9f] Op alles wat je na 1 januari 2001 aanschaft in de EU heb je 2 jaar garantie. Maar de gemiddelde winkelier zal dat ontkennen tot ie erbij neervalt. Maar voordat je 'm openmaakt, is het misschien beter om toch even met de winkel contact op te nemen.[/quote:d235ae5d9f] Hey, dat wist ik niet! Ik ga er achterheen, bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...