Ga naar inhoud

Medium Speed Error


Aanbevolen berichten

Dit geeft Nero steeds aan als ik iets probeer te branden of zelfs maar mijn rewritable te wissen. Zelfs als ik hem op 4x branden zet. Mijn buffer is goed ingesteld. Dit probleem is sinds al mijn toestanden met ie6 (zie svchost-topic: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=97806). Wat is er aan de hand? Hij heeft het altijd prima gedaan.
Link naar reactie
[quote:d501dd28d5="Bosje"]Zou je niet wat meer info meegeven zoals oa welke merk-type ?[/quote:d501dd28d5] JustLink en in mijn device manager staat ie aangegeven als Aopen CD-RWCRW2440. Ik moet er wel even bij vermelden dat ik nooit de juiste drivers erbij heb gekregen van Powerline Zoetermeer BV. Er waren ook wat andere problemen bij aflevering en na een aantal mails van me vonden ze me niet meer zo aardig, dus ik heb ze nooit gekregen. Echter heeft ie het altijd prima gedaan. Nero versie 5.5. [quote:d501dd28d5]Wat geeft de nero site aan voor deze foutcode ?[/quote:d501dd28d5] Ik heb niks kunnen vinden.
Link naar reactie
[quote:fac06816f6="Ben Jonson"][quote:fac06816f6="BrigitteW"]Overigens Ben, ik heb begrepen dat je een brander never nooit niet met zo'n schoonmaakdisk mag behandelen. Klopt dat niet (meer)?[/quote:fac06816f6] Geen flauw idee. Die info hoor ik nu voor het eerst. Interesting....[/quote:fac06816f6] Ik heb nog nooit een brander schoongemaakt en ook nooit mijn cdrom speler. De laatste wel aan mensen geadviseerd wat vaak wel hielp. Brander schoonmaken is volgens mij een linke zaak, hij leest ermee en brand ermee. Ik zou het in elk geval niet wagen
Link naar reactie
[quote:aecb65675a="hjs"]Ik zie de foutmelding en denk gelijk aan Aopen, en ja hoor :( Waarschijnlijk is je brander overleden, wat je nog zou kunne proberen is hem open maken en een asje smeren. Verder raad ik je aan op het aopen forum te gaan zoeken, daar komt deze foutmelding ook vaak langs (ben blij dat ik al 2 jaar van mijn aopen brander af ben)[/quote:aecb65675a] Ik heb 'm nog niet eens een jaar! Gelukkig heb ik nog een Acer liggen uit mijn oude PC. Zelfde snelheid, dus ik heb morgen weer iets leuks te doen :( Ik hoop dat die het wel doet, want die heb ik al en aantal keer heen en weer gezeuld e.d. Als het allemaal niet lukt kom ik hier wel weer terug voor meer info over dat 'asje smeren' :-?
Link naar reactie
[quote:3ef2c419da="Ruud de Wit"]Getver... bevestigd het dan toch de veelgehoorde klacht dat die Aopen CD meuk niet deugd. Je kan nog ff proberen om een bios update te flashen, maar anders een plextorretje of LiteOn.[/quote:3ef2c419da] Ik heb mijn oude brander erin gezet en die loopt als een zonnetje. Ik was alleen vergeten dat ie zo'n herrie maakt. Ik ga met die andere brander nog wel bij iemand langs, kijken of die hem aan de praat krijgt. Dit probleem was dus ook weer opgelost, maar toen deed mijn adsl-verbinding het niet meer. Dat is nu wel weer opgelost, dus het wachten is op het volgende probleem aangezien ik al sinds maandag in een kettingreactie van problemen zit. :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...