Ga naar inhoud

USB 2.0 WERKT NIET!!!!!!!!


Aanbevolen berichten

Onlangs heb ik een nieuwe laptop gekocht met drie usb 1.1 poorten en een poort om 2 kaartjes in te stoppen. Nu heb ik een kaartje gekocht, een Cardbus USB 2.0 PC Card deze is OHCI/UHCI Compatible, PCI 2.0 Compatible en werkt met windows xp,2000/me/98. Deze kaart heb ik speciaal gekocht voor mijn externe brander van Aopen die met USB 2.0 werkt. Nu is mijn probleem dat elke keer wanneer ik een cd brand via Nero vervalt halverwege het brandproces de verbinding met de brander. Of te wel hij stopt ermee en geeft een error aan... (de verbinding gaat vanuit het USB 2.0 kaartje in de Laptop naar de brander die met een USB 2.0 kabel is aangesloten op de brander) Alleen via deze kaart gaat het fout, wanneer ik de USB 1.1 poort gebruik gaat het goed.... Waar ligt dit aan..? aan mijn USB poort? aan de cardbus? aan Nero? aan ....... Ik heb een Toshiba 1410, Celeron 2.2, 512 mb werkgeheugen, geforce card, dvd, hdd 3.5, 30 gb ......... Alvast super bedankt!!!!!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...