Ga naar inhoud

Digitale foto's afdrukken


Aanbevolen berichten

De prijzen zijn nogal wisselend en afhankelijk van waar je woont. Kijk ook eens bij 404, daar staat een special over digitale fotografie. In Almere is de Mediamarkt zonder enige twijfel absoluut de goedkoopste voor 10x15 foto's. Gemiddeld een factor 2,5 tot 5 goedkoper (zeker bij grotere aantallen) dan alle concurrenten. En dan ook nog een relatief snelle service (1-uur als het niet te druk is). De digitale foto's zijn daar ook nog van goede kwaliteit. Alleen de fotograaf levert een iets beter (scherper) resultaat af, maar dat kost je dan ook 5x zoveel voor een foto. Of alle Mediamarkt vestigingen dezelfde mogelijkheden hebben, dat weet ik niet.
Link naar reactie
[quote:e6a75d7e53="spiderned"]Doe het bij de HEMA, dan krijg je korting als je lid bent van Computer Totaal :wink.[/quote:e6a75d7e53] Klopt. De kwaliteit is wel aardig. Zelf vind ik de Mediamarkt kwaliteit iets beter. En ja, als je eenmaal de 1-uur service gewend bent ... Oh ja, dat biedt de Hema nu ook voor digitale afdrukken. Maarre kost wel 0,39 euro per foto minus de korting. Met de Hema 1-uur service heb ik geen ervaring.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...