Ga naar inhoud

dig.camera


Aanbevolen berichten

Hallo, Als ik mijn Digitale camera wil gebruiken dan geeft die nieuwe hardware gevonden aan,installeer ik die, en dan geeft die de volgende melding. benodigde bestanden Het bestand STREAM.SYS op cd-rom met Windows XP PRO is nodig. Typ het pad naar het bestand en klik op oke. Eronder staat dan : Bestanden kopieren van: C:\Windows\SETUP533\i386 Heb het al geprobeerd maar doet niks. Wie weet hoe ik dit moet doen thanx Bouwser 8)
Link naar reactie
Probeer eens te zoeken op je harddisk naar dat bestand (misschien staat het ergens als je geluk hebt)... Als je dan een map vindt kan je daar naar verwijzen... Anders moet je proberen de windows cd erin te stoppen en daar naar te verwijzen (kweet nie of je dan een bepaalde map op de cd moet aanwijzen :oops: )... Succes ermee...
Link naar reactie
Ben even op zoek gegaan op het net via google met http://www.google.be/search?hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=stream.sys+download&meta= De eerste, Italiaanse site, spreekt (als ik het goed versta) erover dat hij hem wel vond voor windows 9x, maar niet voor de volgende versies. Op http://www.mic-innovations.com/drivers_software.htm staan verschillende camera's met een driverdownload. Indien de jouwe erbij staat, kan je hier misschien drivers afhalen? Anders even de andere sites van Google bekijken... veel geluk! (je kan natuurlijk ook eerst met Zoeken op je windows-cd naar die Stream.sys op zoek gaan. Vind je hem, dan kan je dàt pad aangeven of hem ergens op je schijf zetten en bij het installen ernaar verwijzen zodat hij hem daar vindt... Anders dus met die Google-link ernaar op zoek gaan)
Link naar reactie
[quote:52c0475238="Passer"]De eerste, Italiaanse site, spreekt (als ik het goed versta) erover dat hij hem wel vond voor windows 9x, maar niet voor de volgende versies.[/quote:52c0475238] @Passer: Spreek jij Italiaans of heb je het gewoon geprobeerd te ontcijferen?? Het klopt inderdaad wat je zegt (Ik ben half-Italiaans en ik spreek een aardig woordje Italiaans)... @Bouwser: Ik heb op mijn harddisk effe gezocht naar stream.sys en hij vond hem op [b:52c0475238]7 (!)[/b:52c0475238] locaties!! Onder andere: - C:\Windows\Driver Cache\i386 - C:\Windows\System32\dllcache - C:\Windows\System32\drivers - C:\Windows\LastGood\System32\drivers Dus laat effe weten of jij het bestand vindt, anders kan ik hem misschien doormailen (als dat tenminste niet als illegaal wordt gezien!)... Ik hoor het wel.
Link naar reactie
[quote:1baf133a7a="Capone"]@Passer: Spreek jij Italiaans of heb je het gewoon geprobeerd te ontcijferen?? Het klopt inderdaad wat je zegt (Ik ben half-Italiaans en ik spreek een aardig woordje Italiaans)...[/quote:1baf133a7a][/off-topic]Nee, helemaal niet, maar 'k heb er ooit het begin eens van opgepikt en 'k heb voor die draad toch geen woordenboek moeten gebruiken[/on-topic] :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...