Ga naar inhoud

knipperende cursor


Aanbevolen berichten

Hallo, Heb sindskort een nieuw systeem gekocht: moederbord: Asus p4p800/gd fs8800/533/400 dual-ddr raid g-lan proc: intel pentium iv 2.4 GHz videokaart: Asus FX5200 v9520 magic/t 128 MB AGP TV-out HD: 80 GB LG dvd-ROM NEC DVD-brander Heb software geinstalleerd: Win xp prof. Maar bij het opstarten blijf ik na het bios-scherm en voordat ik het eerste winxp schermpje krijg 20sec een zwart dosscherm zien met een knipperende cursor. Hierna als xp eenmaal begint issie uitermate snel. Ook heb ik de bijgeleverde driver van de videokaart geinstalleerd. Wie kan mij helpen?? met vriendelijke groet Santi410
Link naar reactie
Je moederbord heeft een raid controller. Als je hier twee identieke schijven op aansluit, kun je die schijven in een raid-configuratie laten draaien. Afhankelijk van hoe je het instelt, kun je dit gebruiken om te allen tijde door te kunnen blijven draaien, ook als één schijf uitvalt (data op de ene schijf is een exacte kopie van de andere) of gewoonweg om de boel sneller te laten draaien. Je zou even in het boekje van het moederbord moeten kijken waar je de schijven precies op hebt aangesloten. Als dat op de gewone IDE-controller is, kun je de RAID controller uitschakelen en dat zou die opstartvertraging kunnen verhelpen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...