Ga naar inhoud

[Systeem] voor gamen. Iemand problemen ....


Aanbevolen berichten

... met de volgende onderdelen. Als het goed is past alles op elkaar. ------------ Dane-Elec 256 MB PC3200 DDR AMD Athlon XP 2600+ (333FSB) Cooler Master HAC-V81-E1 (Copper) : AMD-Intel/->3000 OEM ATI Radeon 9700 128MB DDR DVI/TV ASUS AMD SOCKET-A A7N8X-X ------------ Ik gebruik het voor gamen (wil hl2 er op gaan draaien) Zijn er mensen die problemen met de volgende producten gehad hebben? Of dat de garatie problemen zijn omdat het niet meer leverbaar is? of andere problemen.. graag hoor ik jouw mening over mijn systeem wat ik wil gaan kopen.
Link naar reactie
[quote:b8e10cd6ef="Red Dragon"]Ik zou een AthlonXP 2500+ "barton" nemen en die dan met dat bord overklokken tot 400fbs.[/quote:b8e10cd6ef] Is de 2500 dan beter te OC'en? En het moet een barton zijn? en waarom niet de 2600 OC'en. Ik heb namelijk van mensen gehoord dat de ADM al redelijk warm van zich zelf is? Is dit dan wel slim om te doen. Of valt het wel me?
Link naar reactie
[quote:fbc222c3f0="Red Dragon"]Ik zou een AthlonXP 2500+ "barton" nemen en die dan met dat bord overklokken tot 400fsb, zodat je dan ook nog wat aan dat PC3200 geheugen hebt. Als je niet gaat OCen kan je met een 333fsb net zo goed PC2700 nemen.[/quote:fbc222c3f0] Ik heb ut gevonden. Artikelnaam: AMD Athlon XP 2500+ (333FSB/512KB) Datte. hier staat niet bij dat het barton is maar op andere site's wel. Dus deze zou ik dan moeten kopen omdat ik heb dan kan overclocken naar 400fsb, en dan mijn 2500 overclocken naar 2700+ oid. Denken jullie dat ie dat red? (ik heb niet 100% verstand van pc's maar dat hebben jullie al door denk ik :) )
Link naar reactie
Verschil tussen de 2500+ en 2600+ is inderdaad het L2 cache. de 2500+ heeft er 512kb van en de 2600+ 256kb. een 2500+ kan je vrij eenvoudig overklokken tot een 3000+ wil je meer over CPU's weten en over overklokken moet je hier wezen: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewforum.php?f=1 Lees daar ook de bovenste topic, (FAQ)!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...