Ga naar inhoud

gebrande cd voor dvd-speler


Aanbevolen berichten

Hoe heb je de cd gebrand? De videobestanden er gewoon naar toe gesleept alszijnde een data cd? Indien je nero gebruikt moet je kiezen voor VideoCD (of Super VideoCD indien de clips SCVD's zijn). Sleep dan de bestanden naar de lege cd toe en brandt deze. Er wordt dan een VCD van gemaakt die normaal in elke dvd-speler af te spelen is. Sommige dvd-spelers hebben problemen met SVCD, VCD zou echter normaal moeten werken.
Link naar reactie
Ja, ik heb een aantal clips (filmbestand mpg) en (videofragment) en die heb ik naar Nero gesleept. Vervolgens aangegeven dat er cd van gemaakt moest worden (ik heb immers geen dvd in de brander geplaatst). De clips zijn wel gewoon af te spelen in mijn pc via de cd rom maar ik wil dat graag op tv zien. Ik kocht daarom een JVC XV-N33SL dvd-speler. Goed gevraagd of er alles mee kon worden afgespeeld ("ja, hoor!") Een opgenomen cd'tje met MP3 is ook geen probleem. Maar mijn harde schijf raakt vol en daarom wilde ik een groot aantal video's en speelfilms op cd gaan zetten (dvd's komen later wel) Tot nu toe zonder resultaat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...