Ga naar inhoud

cd niet te beluisteren op rio mp3-speler


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik weet niet of deze vraag in dit forum kan stllen maar ik doe toch maar een poging. Ik heb een mp3/cd-speler van rio. Deze speelt helaas nieuwe cd's niet meer af. Deze cd's hebben zo'n ingebouwde player zodat je de cd nog wel via je cd kunt beluisteren maar niet meer zou kunnen branden. Ik wil 'm helemaal niet branden maar rustig op m'n draagbare mp3 speler beluisteren heeft iemand een suggestie? bedankt cj
Link naar reactie
:( :( Het eerste slachtoffer waarvan ik het hoor :(. Over deze beveilegingen staat een mooi stuk in de C'T (magazine voor computer techiniet) juni 2003. Enige oplossing is denk ik een analoge opname te maken van je cdspeler naar je computer. Dit naar mp3 te coderen en dan te branden. Een een hele omweg, maar dat is nou het probleem van die nieuwe manieren van beveiligen. Jochem
Link naar reactie
Ik heb tot nu toe met Clone CD dit soort cd's heel makkelijk kunnen kopiëren. Die irritante beveiliging is dan weg. Dit heeft al gewerkt met de cd van Shakira en van Wyclef Jean... Je hebt ook zo'n programma'tje voor clone cd (kan even niet op de naam komen), die kijkt welke beveiliging er op je cd zit en vervolgens de instellingen kan doorgeven aan clone cd om hem te kopiëren. Soms als ie kijkt welke beveiliging erop zit, is de beveiliging ineens weg en kun je de cd zelfs met Nero kopiëren!! Zo moet het zeker lukken, clone cd alleen moet al genoeg zijn ;), Succes :)
Link naar reactie
[quote:1ad385a46d="yalhambra"]Ik heb tot nu toe met Clone CD dit soort cd's heel makkelijk kunnen kopiëren. Die irritante beveiliging is dan weg. Dit heeft al gewerkt met de cd van Shakira en van Wyclef Jean... Je hebt ook zo'n programma'tje voor clone cd (kan even niet op de naam komen), die kijkt welke beveiliging er op je cd zit en vervolgens de instellingen kan doorgeven aan clone cd om hem te kopiëren. Soms als ie kijkt welke beveiliging erop zit, is de beveiliging ineens weg en kun je de cd zelfs met Nero kopiëren!! Zo moet het zeker lukken, clone cd alleen moet al genoeg zijn ;), Succes :)[/quote:1ad385a46d] Dit lijkt me op het randje (of erover) van overtreding van de regels hier op het forum.
Link naar reactie
[quote:edde52b6dd="spiderned"][quote:edde52b6dd="yalhambra"]Ik heb tot nu toe met Clone CD dit soort cd's heel makkelijk kunnen kopiëren. Die irritante beveiliging is dan weg. Dit heeft al gewerkt met de cd van Shakira en van Wyclef Jean... Je hebt ook zo'n programma'tje voor clone cd (kan even niet op de naam komen), die kijkt welke beveiliging er op je cd zit en vervolgens de instellingen kan doorgeven aan clone cd om hem te kopiëren. Soms als ie kijkt welke beveiliging erop zit, is de beveiliging ineens weg en kun je de cd zelfs met Nero kopiëren!! Zo moet het zeker lukken, clone cd alleen moet al genoeg zijn ;), Succes :)[/quote:edde52b6dd] Dit lijkt me op het randje (of erover) van overtreding van de regels hier op het forum.[/quote:edde52b6dd]Niet waar. Kopies voor eigengebruik zijn toegestaan. Om tegenwoordig (met de copieëerbeveiligingen) een copietje voor eigengebruik (in de auto bijvoorbeeld) te maken, of de cd naar je mp3speler te rippen, moet je gebruik maken van dergelijke proggies die yalhambra aandraagt. Dat dit nu ook gebruikt kan worden illegale copieën, heeft hier niets mee te maken. We proberen namelijk cjv te helpen. Ik citeer letterlijk: [quote:edde52b6dd="cjv"]Ik wil 'm helemaal niet branden maar rustig op m'n draagbare mp3 speler beluisteren heeft iemand een suggestie?[/quote:edde52b6dd] Jochem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...