Ga naar inhoud

harde schijf


Aanbevolen berichten

Het lijkt me geen normale situatie, kijk ff op de website van maxtor, als het goed is kun je hier een tool vinden waarmee je de schijf op defecten kunt testen. Ik denk dat je schijf kapot aan het gaan is, de harde tik die je af en toe hoort is ieg geen goed teken..... p.s. maak voor de zekerheid een backup van je gegevens :wink:
Link naar reactie
[quote:54f3b42dd3="ed5"]de schijf is pas 5 maanden oud dus ik heb nog steeds garantie.is de garantie drie jaar dan? mijn pc boer geeft maar 6 maanden[/quote:54f3b42dd3] In ieder geval 1 jaar fabrieksgarantie. Ga op zoek naar Powermax (dat is een Maxtor programma dat ik onlangs van de ECS helpdesk ontving). Als de schijf oud genoeg is, dan heb je 3 jaar. Dit is te controleren op de website. Je moet wel het serienr. van de harde schijf achterhalen. Dat staat overigens op de schijf. Verder vertelt Powermax je dat ook. En ja schijven gaan mij ook veels te snel kapot. Binnen 2 jaar is dit de 4 Seagate schijf en de 2e IBM schijf van mij en binnen mijn "kleine" kennissen kring. We hebben dan wel over pakweg 6 van de 10 schijven ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...