Ga naar inhoud

extra hard disk


Aanbevolen berichten

Je kunt rustig nog een WD nemen natuurlijk en die met een 8mb cache zijn sneller, dus dat is zeker aan te raden. Je moet even in je kast kijken of: * je twee ide connectoren hebt * er aan de kabel van de HDD nog een aansluiting vrij is Soms zitten CD-rom en HDD namelijk op 1 IDE kabel en dan moet je dus zelf nog even een kabeltje bijkopen.
Link naar reactie
Mijn ervaringen met WD zijn niet denderend. Vanmorgen is er weer een op mijn werk gecrasht, dat is nu al de derde WD die ik meemaak. Zelf ben ik meer een voorstander van Maxtor. Niet te duur en nog nooit problemen mee gehad (afkloppen). Uitbreiden van je IDE-aansluitingen? Staat me vaag ergens bij dat dat mogelijk is. Kun je met Google niks vinden? Wim.
Link naar reactie
Even voor je gezocht op extra IDE card en bingo: [url]http://www.verbatim.com.au/products/productdetail.cfm?ID=KW571A[/url] En zoek je op Nederlandse sites met de term extra IDE kaart, dan vindt je o.a. deze van Promise, niet bepaald een onbekende: [url]http://nl.promise.com/product/controller_list_dut.asp[/url] Moet dus lukken. :D Wim.
Link naar reactie
[quote:4a0e490794]Maxtror 9-Plus liquid bearing schijven zijn muis stil[/quote:4a0e490794] 'K heb hier 4 maxtor schijven liggen. En nog nooit heb ik ze gehoord (helaas). Hoe komt het toch dat iedereen altijd zo klaagt over herriemakende schijjven? 'K zou ze wel willen horen. nu moet ik tekkes naar m'n lampje kijken of er enige activieteit is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...