Ga naar inhoud

probleem met USB


Aanbevolen berichten

ik heb 4 usb poorten, 2 vanachter en 2 van voor. in het bios heb ik bij usb controller : usb 1 genomen en nu werkt mijn modem en webcam niet meer, het lijkt wel alsof windows die usb poorten niet meer kent. ik heb al gepoogd om de usb controller op usb 3 te zetten maar dan vind ie men muis en toetsenbord niet meer en op de instelling all usb heb ik hetzelfde probleem als op usb 3. :-?
Link naar reactie
[quote:aa7388380f="Rumaro"]als je voor usb 1 kiest, dan kies je dus NIET voor 2,3 en 4. Logisch dat hij die dan niet meer ziet. USB op All zetten, alle usb apparaten verwijderen en onder Systeem alle usb apparaten verwijderen. PC opnieuw opstarten en dan .[/quote:aa7388380f] eerst de drivers installeren, daarna weer opnieuw opstarten en dan [quote:aa7388380f="Rumaro"] steeds 1 apparaat aansluiten en installeren, maar dit zal/oet XP vanzelf doen. Succes.[/quote:aa7388380f]
Link naar reactie
sorry, ik was even met vakantie :D ik bedoelde de usbdrivers onder apparaatbeheer verwijderen. kijk ook eens in je bios, hoe het daar ingesteld staat. Wat ook nog wel eens wil helpen: alle apparaten aansluiten en dan format c: en dan Windows opnieuw installeren. Hij zet dan alle apparaten goed en bij een evt. conflict kun je zien hoe en wat.
Link naar reactie
Hallo Rumaro, Ja in het bios heb ik al gekeken en daar staan alle usb poorten aan. Wat ook aan staat is usb keyboard en mouse. Die kan ik toch gewoon op disabled zetten? Wat betreft die drivers verwijderen en opnieuw installeren dat doe ik als ik ff wat meer tijd heb. Ben niets zo heel erg thuis met opnieuw instellen enzo. Bedankt vast voor je tips. Ik laat het weten of het gelukt is. Groeten Eric
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...