Ga naar inhoud

Ervaring met Dell


Aanbevolen berichten

Ikzelf ben niet voor a-merk pc's, maar heb hier een DELL laptop gehad van een klant, waar sommige letters van het toetsenbord het niet meer deden. Gemailt met DELL of het zeker weten het toetsenbord was (mobo was ook een optie). Kreeg de andere dag al antwoord en moest wat dingen testen. Na ong. 10 mailtjes heen en weer verzonden te hebben (dit alles in 4 dagen) was het volgens hun voor 99% het toetsenbord. Ik heb er 1 besteld (€ 95 ex. BTW !!!!) er in gezet en draaien maar. Service een 10 dus.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Ik heb zelf geen dell :) Maar het is in mijn ogen wel de beste a-merk pc vergeleken bij compaq, sony, hp, nec(packerd bell, maar dat mag je gerust een z-merk pc noemen, zo slecht). Iig qua service en ondersteuning. Dus als je een beginnende pc gebruiker ben kan je met een gerust hart een dell kopen, niks mis mee. Maar ben je een gevoorderde gebruiker, dan is zelfbouw beter en om heel eerlijk te zeggen krijg ik weer kriebels in mijn buik als ik denk om een pc te bouwen, het is namelijk ook hartstikke leuk ook om te doen en je begrijpt ook eerder de werking van een pc. Net als een motor van een auto reviseren en inbouwen. Metname de eerste rit is veelal erg spannend net als het voor de eerste keer opstarten van een zelfgebouwde pc.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...