Ga naar inhoud

Temperatuur


Aanbevolen berichten

[url=http://www.tucows.com/preview/226226.html]speedfan[/url] [url=ww.podien.de]CPU Cool[/url] dat zijn toch de meest gebruikte tools om je temps te meten.. zie dat je een Asus hebt, Asus heeft ook altijd nog de Asus Probe, die zal ook wel werken met je bordje neem ik aan. kijk eens op de Cd meegeleverd met je moederbord, daar zal ie wel opstaan..
Link naar reactie
[quote:c016489c55="Gecko"]Hallo, weet iemand hoe je (met een programma) je huidig temperaturen van je CPU, case, .. en dergelijke kan uitlezen? en de stroom?? Olivier :wink:[/quote:c016489c55]In aansluiting tot de al gegeven antwoorden, er wordt ook gevraagd naar stromen. Weeergave van spanningen is heel gebruikelijk, is ook via de BIOS mogelijk, maar persoonlijk ben ik nog geen systemen tegengekomen met sensors die de stromen van de verschillende spanningsniveaus meten. Misschien zijn ze er inmiddels, maar anders kan dit alleen met extra aan te brengen voorzieningen. Door electronica hobbyisten wel te realiseren, komt wel wat bij te kijken. Of bedoel je eigenlijk spanningen i.p.v. stromen? Jan de Boer
Link naar reactie
[quote:5ff997cef7="MichelG"]Ik snap niks van dit programma want 128 graden is toch niet normaal. want dat geeft ie aan bij mijn systeem [quote:5ff997cef7="J de Boer"]128 graden Celsius is inderdaad niet normaal. Kan het ook Fahrenheit zijn? 128 gr. F = [(128-32)/9]x5 = 53,3 graden Celsius.[/quote:5ff997cef7][/quote:5ff997cef7] Bij de TS is de temp ook al 93 graden (C). Dat is ook niet normaal. Ik denk dat het mobo en de software niet kunnen samenwerken. Probeer dus een andere
Link naar reactie
[quote="pruis']Ik heb CPUCool geinstalleerd zonet. Kan iemand me zeggen wat die 3 verschillende temperaturen inhouden en wat ongeveer het maximum mag zijn? [b:ed3aeaedfc]Bij mij: Temp 1 9° [/b:ed3aeaedfc] Temp2 38° Temp3 58° [/quote]Toevallig een sensor in de koelkast?? :D :D , deze is wel erg koel (of heb je waterkoeling, dan is 'ie nog fris)[/quote]
Link naar reactie
[quote:bea964089a="Johnny321"][quote="pruis']Ik heb CPUCool geinstalleerd zonet. Kan iemand me zeggen wat die 3 verschillende temperaturen inhouden en wat ongeveer het maximum mag zijn? [b:bea964089a]Bij mij: Temp 1 9° [/b:bea964089a] Temp2 38° Temp3 58° [/quote:bea964089a]Toevallig een sensor in de koelkast?? :D :D , deze is wel erg koel (of heb je waterkoeling, dan is 'ie nog fris)[/quote][/quote] Ik heb zeker geen waterkoeling (spijtig genoeg). Op dit moment heb ik mijn pc terug aangezet en Temp1 is momenteel 0,0°. Het schommelt wel heel vaak, soms 3,0°, dan weer 6,... Weet niemand waarvoor die Temp1 staat? En kan iemand me zeggen wat de max temperatuur mag zijn van mijn mobo en processor? Thx.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...