Ga naar inhoud

XP crasht op harddisk 2


Aanbevolen berichten

Te pas en te onpas loopt mijn harddisk spontaan vast. In het logboek zie ik VEEl dezelfde logs, 3 komen veelvuldig voor; 1) Kan apparaat \Device\Harddisk2\D niet benaderen. 2) DCOM kreeg foutmelding 'Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat het geen inschakelde apparaten met zich heeft verbonden. ' bij het starten van de upnphost-service met de argumenten '' om de server {204810B9-73B2-11D4-BF42-00B0D0118B56} te starten 3) De DNS-proxy-agent heeft een fout gevonden bij het ophalen van de lokale lijst met naamomzettingsservers. Mogelijk zijn sommige DNS- of WINS-servers niet toegankelijk voor clients in het lokale netwerk. De gegevens bevinden zich in de foutcode. Bij alle meldingen staat: Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie. Helaas kan ik hier niets vinden. Nou lijken me de 2e en 3e melding niet de oorzaak van de vastlopers, maar de 1e wel. Wie weet hoe ik mijn harddisk weer aan de praat krijg? Systeem: AMD Athlon xp2000 768MB DDR winxp sp1 + hotfixes Zonealarm/Norton AV3000 MSI k7ns delta moederbord Al gedaan: -lavasoft scan -chkdsk -defragmentatie(niet dat dat zou helpen) -scan met Norton AV het vreemde is dat ik helemaal geen HD2 heb. Ik heb het volgende namelijk (schijfbeheer) HD0 C=60GB D=10GB HD1 E=80GB Op HD0 heb ik winxp staan please; geen zin om nieuwe HD te kopen....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...