Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik zie regelmatig van die kleine bruine slotjes op verschillende mobo`s,soms heten ze AMR, dan weer CNR. Zijn dit verschillende sloten of is het alleen een kwestie van naamgeving? Audio Modem Riser is mij bekend, er kan dus een modemkaart of sound in maar ik ben eigenlijk nergens bij de shops die kaarten tegen gekomen, alleen PCI of USB? Is dit een systeem wat al achtehaald is nog voor het op de markt kwam?
Link naar reactie
AMR en CNR is niet hetzelfde. Ik denk dat dit concept zichzelf de das om heeft gedaan. Het zou iets goedkopere hardware op moeten leveren voor de klant, maar als de leverancier van het moederbord het niet levert dan begint er een zoektocht naar het juiste passende model. Uiteindelijk bespaart het (zonder zoektocht) misschien in 10-20 euro. En dan nog blijft het appels en peren vergelijken. Voor de leverancier niet interessant want zo'n kaartje scheelt hem omzet en klinkt magertjes voor de klant. Wat is beter, de goedkoopste (SB) PCI geluidskaart of een AMR? Ik denk dat zelfs voor mij dit een onmogelijke discussie is. Het is mij een raadsel wat fabrikanten er mee wilden bereiken
Link naar reactie
[quote:b6634ad66b="Wim Sturkenboom"][quote:b6634ad66b="plextor"][quote:b6634ad66b="Hans.Vosman"]Oh ja, CNR betekent Communications/Network Riser.[/quote:b6634ad66b]AMR is Audio Modem Rises[/quote:b6634ad66b] :D Dat had ik dus ook gepost en daarna pas gezien dat topicstarter dat al wist :oops:[/quote:b6634ad66b] je heb gelijk :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...