Ga naar inhoud

Hardeschijf of controller stuk??


Aanbevolen berichten

Ik heb het vermoeden dat of mijn harde schijf of de controller op het moederbord stuk is. Ik heb een Pentium 1 Ghz met een moederbord met VIA chipset, weet zo niet welk nummer, draaiend met XP. Als ik opstart krijg ik een bluescreen en start de pc onmiddelijk weer op. Ik heb partities verwijderd en XP opnieuw geinstalleerd. Alles lijkt goed te gaan en ineens krijg ik bij installeren van programma's de melding dat bestand niet naar de schijf geschreven kan worden. Nogmaals proberen en ineens weer een bluescreen en begint het feest opnieuw :evil: Heb ook drivers van VIA proberen te installeren, maar kreeg melding dat programma niet naar de schijf kon schrijven.... Hardeschijf is een Quantum Firreball, de pc is een Packard Bell (ik weet het vragen om moeilijkheden). Iemand een idee wat het kan zijn???
Link naar reactie
[quote:ee01889b06="DeAlfie"]Als ik opstart krijg ik een bluescreen en start de pc onmiddelijk weer op. Ik heb partities verwijderd en XP opnieuw geinstalleerd. Alles lijkt goed te gaan en ineens krijg ik bij installeren van programma's de melding dat bestand niet naar de schijf geschreven kan worden. Nogmaals proberen en ineens weer een bluescreen en begint het feest opnieuw :evil:[/quote:ee01889b06] Vermoedelijk de harde schijf. Zekerheid krijg je pas als je andere IDE schijf plaatst.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...