Ga naar inhoud

Nieuwe computer


Aanbevolen berichten

Ik heb wel goede ervaringen met [url]www.computeronderdeel.com[/url]. (industrieterrein tussen Utrecht zuid en nieuwegein. Achter office center) Hun service is toppie. Gratis reparatie van die drie kwartier duurde, omdat het niet druk was. Toen ik ram kocht zei de verkoper meteen dat ik moest terugkomen als het niet werkte en dat als het langer dan een paar dagen duurde ik toch maar de bon moest meenemen omdat ie dan niet zeker zou weten of ie me nog zou herkennen. Helaas is hun assortiment nogal beperkt, maar voor onderdelen kun je er misschien wel terecht. Ze willen ook best producten bestellen die niet standaard in hun assortiment zitten, maar ik weet niet hoe duur het dan wordt) Computerland vind ik niet erg klantvriendelijk en een vriend van mij heeft nogal veel problemen met die winkel. Videokaart kapot, model niet meer leverbaar, berekenen ze de actuele waarde en dan mocht ie 20 euro gaan bijbetalen. Computer ter reparatie terug, ZIJN ZE DAT DING KWIJT. open kast zonder briefje erbij oid. Reparatie duurde erg lang, slecht bereikbaar en ze bellen niet terug. Harde schijf was kapot, model niet op voorraad, werd er een van een ander merk ingezet die 10 euro goedkoper was. Microdirect gaf me een betere processor omdat de prijzen waren gedaald. (1333 ipv 1200) Maar ze zijn best duur en hebben ook niet alles. De Wit computers IJsselstein ([url]www.dewitcomputers.nl[/url]) is ook best een aardige winkel. Of de prijzen erg hoog zijn weet ik niet, maar ze hebben best veel. Ik werd er goed geholpen. Probeerde zelfs nog wat aan mijn moeder uit te leggen :P redelijk tevergeefs, maar de inzet is er dus wel. Ook in IJsselstein: aktiefcomputers. [url]www.aktiefcomputers.nl[/url]Hebben best veel, maar verder zou ik er niks over weten. Misschien handig om een sticky te maken met ervaringen bij bepaalde winkels. Kloon van shop survey bij t.net. :wink: (ach, de link is ook al voldoende lijkt me)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...