Ga naar inhoud

computer problemen


Aanbevolen berichten

lo ik heb een computerstaan die sinds kort me video kaar niet meer accepteert. hij geeft alklemaal rare strepen en looopt binnen enkele minuten vast ik heb hem nu over de processor lopen maar nu heb ik 9 van de 10 keer dat ik em opstart geen beeld ik heb al van alles geprobeert ik ben er wel achetgekomen dat er op de stekken 1 pinnetje tegen de zijkantis gedrukt en 1 pinnetje weg is wat zou het probleem kunnen zijn?
Link naar reactie
Besteed de volgende keer iets meer tijd aan het typen. Is wat makkelijker lezen. :wink: Kijk eens of er veel stof in de koeler van je videokaart zit en blaas dat er evt uit. Draai eens met je kast open en zet daar dan evt. een gewone ventilator op. Dan kun je kijken of het een temperatuurprobleem is. Nieuwe drivers al geprobeerd? Of oudere als je dit probleem hebt sinds je nieuwe drivers hebt geinstalleerd. Misschien wat meer info over je computer. Dat wil ook nog wel eens helpen.
Link naar reactie
[quote:b9e1baeae2="deathclaw"]ik ben er wel achetgekomen dat er op de stekken 1 pinnetje tegen de zijkantis gedrukt en 1 pinnetje weg is[/quote:b9e1baeae2] Je bedoeldt hiermee de kaart connector op de PCI/AGP(?) Videokaart? Monitor? Welke pennen zijn het, ze hebben een nummer. Eén pen geeft een kortsluiting, die moet je dus voorzichtig terug buigen. Die afgebroken pen kan een echt probleem worden als dat iets anders is dan een massa pen. Soms levert dat zelfs al een probleem op.
Link naar reactie
ik heb et probleem al gevonden nadat me vader een nieuwe monitor heeft gekocht deed ie het nog steeds niet en toen dacht ik dat het probleem in de videokaart zat en dat was ook zo de video kaart had een conflict met het moederbord en daarom deed ie zo raar. hij doet et nu weer nadat ik em eruit heb gehaalt in ieder geval bedankt :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...