Ga naar inhoud

Infrarood sensor via seriele poort wordt niet herkend


Aanbevolen berichten

Het is geen p&p hardware, zoeken naar nieuwe hardware heeft geen resultaat, ik betwijfel of als het het wel doet bij mij. Als ik een oud 56K modem aansluit op de com-poort ziet Windows 2000 die gelijk, sluit ik daarna de infrarood sensor aan gebeurt er niks. Nou ja, ik transporteer de data naar mijn Nokia 6210 wel per infrarood poort van het notebook op mijn werk binnenkort, die werkt in elk geval. Bedankt allemaal voor jullie input.
Link naar reactie
Ik ben via zoeken bij dit onderwerp gekomen. Ik heb net een Nokia 6610 aangeschaft waarbij ik ook een softwareCd heb gekregen. Nu wil ik de tel op de PC aansluiten. Dat kan met een kabel a 49,95 Euro maar in een telecomwinkel werd geadviseerd het via infrarood(geen bluetooth) te doen, hetgeen mijn toestel ook moet doen. Mijn vraag is: wat moet ik dan vragen? Hoe heet hetgeen ik nodig heb. Drivers voor XP kan ik via internet bij Nokia downloaden. Wat kost zoiets? Voor anderetips hou ik me aanbevolen Hans
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...