Ga naar inhoud

Draadloos netwerk


Aanbevolen berichten

Ik heb op drie verdiepingen een PC staan en wil deze via een draadloos netwerk koppelen. Omdat de verbinding met de derde verdieping slecht is wil ik op de tweede verdieping ook een "zender" neerzetten. Het wordt dus zo: internet komt binnen op de begane grond. Via een tweede eternetkaart wordt de "zender" aangesloten, deze geeft het signaal door aan de ontvanger op de tweede verdieping. In deze PC zit een eternet kaart die het signaal via een tweede "zender" door moet geven aan de pc op de derde verdieping. Kan iemand mij vertellen hoe de IP-instellingen op de verschillende PC's moeten worden gezet?
Link naar reactie
Ik kan je niet direct antwoord geven, ik heb alles met kabeltjes, en ik weet niet of en zo ja hoe je zo'n zender nog apart moet programeren. Maar er zijn in het forum-onderdeel Netwerken al heel wat vragen en antwoorden gegeven over deze onderwerpen. Blader dat eens door zou ik zeggen, of zoek wat gerichter d.m.v. de zoekknop. Jan de Boer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...