Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik wil het volgende: Mobiele telefoon Siemens M35 aansluiten op mijn laptop. Datakabel is makkelijk aan te komen maar die heeft een seriele stekker en ik heb geen seriele poort op mijn laptop. Wat heb ik wel: paralelle poort, usb en firewire. Is er een verloopstekker of iets dergelijks wat de seriele stekker omzet in een paralelle?
Link naar reactie
Je kan ook met een PC-card naar seriëel. Maar ik denk dat je goedkoper uit ben door je Siemens M35 in het rariteitenkabinet te leggen en voor 35 euro koop je via je provider een GSM met bluetooth. Bijvoorbeeld de Sony Ericsson T68i. Heb je geen kabeltje nodig en ga je ook een beetje met de tijd mee.
Link naar reactie
Verloop van 9 polige D-konnektor naar 25 polige D-konnektor 9 polig male naar 25 polig male GC-9M25M € 2,00 9 polig female naar 25 polig male GC-9F25M € 2,00 9 polig male naar 25 polig female GC-9M25F € 2,00 9 polig female naar 25 polig female GC-9F25F € 2,00 Wat zijn dit voor een dingen dan????
Link naar reactie
[quote:cdc5970dd1="jdlhaye"]Verloop van 9 polige D-konnektor naar 25 polige D-konnektor ..... Wat zijn dit voor een dingen dan????[/quote:cdc5970dd1]Verloopjes om van subD9 naar subD25 te gaan. In het algemeen gebruikt om 9p seriele verbindingen naar 25p seriele verbindingen om te zetten (en omgekeerd uiteraard). En die gaan echt niet werken om parallel naar serieel om te zetten. Daar zijn twee redenen voor: * parallel naar serieel is een actief proces (zou in software gedaan kunnen worden) * verschillende signaal nivo's; serieel werkt met spanningen tussen -15V en +15V terwijl parallel werkt met spanningen tussen 0V en 5V
Link naar reactie
Wat Wim Sturkenboom al zegt: heb je niets aan. Je kan dus of van USB naar Serieel of van PMCIA naar serieel. zoiets als dit: [img:eb0a08d731]http://www.thesupplynet.com/images/products/h3100-serial.jpg[/img:eb0a08d731][img:eb0a08d731]http://www.sc-systems.com/images/products/USB-RS232-Cable-med-wm.jpg[/img:eb0a08d731]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...