Ga naar inhoud

kan hd niet vinden


Aanbevolen berichten

na dat ik de inhoud van de spel INTER THE MARTRIX op mijn computer aan het zitten was bij de vierde cd bleef mijn computer hangen, de hele scherm ging door elkaar, ik probeerde de computer te herstarten met de reset knop ging ook niet dus heb ik met aan/uit knop voor 5 seconden gedrukt gehouden, na 20 secinden heb ik mijn computer opnieuw gestart kreeg ik de melding"verifying DMI pool data" en dat die niet vanuit de cd-rom kon booten terwijl er geen cd in zat. ik heb bijna alles geprobeert de cdrom uitgehaald steed de zelfde meding(zonder de melding booten van de cd-rom. alle jumpersitting gebrobeert maar nog steed kan hij niet windows startenheel raar help de systeen is een: AMD atlon 1800+ xp 512 MB geheugen 60 GB geForce 4, 64 mb
Link naar reactie
Als je in het BIOS zit zie je twee kolommen. Meestal zit aan de rechterkant ergens een optie 'Reset to Defaults' (iets in die geest). Druk daar op met Enter en kies dan de optie als 'Save settings en reboot'. Je pc start op en als hij dan je hd niet meer ziet, moet je het ff zeggen, dan kun je het systeemherstel nog gebruiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...