Ga naar inhoud

Wie kent zo'n apparaat?


Aanbevolen berichten

Voor mijn werk moet ik regelmatig via de pc teksten corrigeren. Dat is een erg tijdrovend werk via het toetsenbord en bovendien niet flexibel. Daarom bedacht ik een soort tablet met pen waarop je gewoon (met rood) kunt schrijven tussen, langs, door de (WORD)teksten heen en waarmee je dus, net als met een gewone pen, kunt corrigeren, gummen enz. Vervolgens het resultaat gewoon opslaan en, mét alle "penwijzigingen" weer opvragen. Kent iemand zoiets? Merk? Ervaring ermee? Kosten? enz. Alle info is welkom. Bedankt alvast!
Link naar reactie
Die software bestaat wel, wordt bij mijn weten redlining genoemd. Het oorspronkelijke bestand blijft ongewijzigd, de opmerkingen worden eraan toegevoegd. Het is ook een term die in CAD gebezigd wordt, en werkt daar in principe hetzelfde. Of het ook met een tablet werkt, weet ik zo niet. Ik ken een titel voor je, of het wat is moet je zelf bekijken, ik heb er geen ervaring mee. http://www.cict.co.uk/software/markin/index.htm
Link naar reactie
Met dank voor je reactie Gerben. Het is precies wat ik bedoel. Alleen: het is het [u:397965a957]software[/u:397965a957]. Dat betekent dat ik toch weer aan dat toetsenbord vastzit. Ik wil eigenlijk gewoon kunnen schrijven met een rode pen en dat op mijn scherm zien in de tekst waar ik mee bezig ben. Er zal toch zeker wel iets zijn op dat gebied (zonder dat het honderden euro's moet kosten!!)?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...