Ga naar inhoud

Wie heeft er ervaring met Promedion en Dell notebooks?


Aanbevolen berichten

Zoals jullie van mijn vorige post weten ben ik aan het rond shoppen voor mijn allereerste laptop, dus sorry als ik af en toe nog wat post om te vragen. :oops: Nu ben ik het merk promedion al een paar keer tegen gekomen en hun 5600D ziet er heel goed uit, voor mijn onervaren oog dan. 8) Intel Pentium4 processor 2,8Ghz FSB 533Mhz 512Kb Intel 845E ICH3 chipset 15" TFT scherm SXGA 1400X1050 Bay1: 1.44FDD verwisselbaar met optionele DVD-CDRW of 2e batterij Bay2: DVD/CDRW Combo Drive 256MB PC2100 DDR RAM, Max. 1GB 30Gb harddisk ATI Mobility Radeon 9000 64MB DDR 2D/3D Fast Infrared -1x Parallel poort 4x USB 2.0 connector -1x PS/2 poort voor muis of keyboard Monitor en SVHS uitgang Interne 56k fax/modem - Interne IEEE 1394 Firewire Interne 10/100 Mbps LAN ethernet adapter 1x PCMCIA Type II ZV Port & Cardbus ondersteuning AC-DC adapter 110-220V Smart Li-ION batterij 59W removable 3D surround sound met wavetable SPDIF Digitale uitgang (5.1 channel) Audio DJ Buttons: Notebook te gebruiken als standalone CD-speler Touchpad - Luxe draagtas 2 jaar garantie; eerste jaar on-site; tweede jaar carry in Afmetingen: 329mm (B) x 290mm (D) x 44mm (H) Gewicht: 3,2Kg zonder batterij Heeft iemand persoonlijk ervaring met Promedion notebooks? Zoals al in mijn andere post gezegd wil ik de notebook vooral gebruiken om webdesign te leren, maar ook om toch wat games te spelen (Bijvoorbeeld als we weer eens een hittegolfje hebben zoals nu en het op mijn kleine kamertje wat te heet is om achter de desktop te kruipen.), en omdat ik waarschijnlijk voor jaren en jaren geen nieuwe meer kan veroorloven, wil ik er één met een goed systeem waar ik in ieder geval weer een tijdje mee vooruit kan. Ik heb Acer al een beetje laten varen omdat die niet echt geschikt is om games op te spelen, heb ik gelezen. (Wel jammer want ik heb een computer zaak om de hoek zitten die Acer notebooks verkoopt. Altijd makkelijk als er wat aan mankeert.) Het gaat nu hoofdzakelijk tussen Packard Bell (Easynote E3 serie) en Dell (waarschijnlijk Inspiron 5150 of daaronder. al zit de 5150 eigenlijk net boven mijn budget, wat niet meer dan 1500 euro mag zijn.), en dan deze Promedion eventueel. Ik zou graag persoonlijk ervaringen willen horen van eventuele Dell en Promedion eigenaren en eventueel ook Acer eigenaren, om wat beter te weten te komen welke kant ik op moet. Bij voorbaat dank, en sorry voor de vele vragen. [b:cebb4a1b61]DD4me2[/b:cebb4a1b61]
Link naar reactie
Ik heb nu ruim een jaar Dell noteboks gebruikt. Eerst een Inspiron 8000 met PIII-850, en nu al weer een half jaar eentje met PIII-1000. Beide 2e hands. Beide hebben een nVidia Geforce2Go met 32MB, en dat is voor en hoop spelletjes goed te doen. Verder ben ik ook erg tevreden over de schermen. Geen foute pixels en goede contrastwaarden. Verder ben ik iemand die een trackstick vele malen prettiger vind dan een touchpad, en de Dell heeft beide. Misschien moet je overwegen om een tweedehands laptop te kopen, dan kun je misschien voor hetzelfde geld een betere configuratie krijgen. Misschien zelfs eentje met Geforce4Go.... Succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...