Ga naar inhoud

Olympus C150 camera ontvangen van Postbank energie actie


Aanbevolen berichten

Ik heb 2 weken geleden zo'n :evil: camera :evil: ontvangen van de Postbank enegiebedrijf.com actie (Natuurlijk net op een vrijdagmiddag). EN IK HEB SPIJT :evil: Ding doet niks, nada, nakkes. Wat een rotcamera!! Helpdesk gebeld; English or German ??? Doe maar English zei ik EEEhhh, I recieved a camera from Postbank .. Zegt die Helpdesman ... and It Does Not Work!!. Jaja, telefoonnummer van Amsterdam gekregen, maandag gebeld en meteen dat ding opgestuurd. W8 nu bijna 2 weken, het zou "enkele dage duren" zei die aardige Olympus dame. Wat een k*tbedrijf dat Olympus, en de Postbank is besodemieterd met die nepcamera;s die het allemaal niet doen. Ik had in bij inschrijven beter aan kunnen geven dat ik die 125 euro wilde ontvangen als welkomst-premie, die had hooguit vals kunnen zijn , maar in ieder geval niet defect. O O O wat een oen ben ik. Mijn vraag aan jullie is .... Zijn er meer slachtoffers ?? Ik las op een ander forum veel klachten en xde helpdesk reageerde ook al zo van "ik weet het". Groeten, Een boze Lennert :evil:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...