Ga naar inhoud

Is dit normaal??


Aanbevolen berichten

Ik heb er geen ervaring mee, maar als het een gewone kabel is, zoals je die ook bijvoorbeeld tussen een videorecorder en videocamera doe (geen scart), dan is het volgens mij best duur. Die site die je overigens gaf, heeft er wel 1 staan met Sony. Is nou niet bepaald 1 van de goedkoopste, dacht ik zo. Verbeter me als ik het fout heb! Jochem
Link naar reactie
Ik zat zelf te denken aan Conrad, daar heb ik jouw kabletje gezien voor ong. € 25,--. Is toch een stukkie goedkoper. :wink: Helaas een link daar naar toe geeft foutmeldingen, dus zou je het zelf ff moeten zoeken. Als je op de pagina zit conrad.nl wordt je doorgelinkt. OP deze pagian moet je aanklikken: Audio, video & dvd > av kabels, adapters en stekkers> video kabels diverse. Suc6
Link naar reactie
[quote:469e677511="Johnny321"]Is het normaal dat een kabel tussen de camcorder en pc ongeveer 40 euro kost?? Ik vind het een beetje overdreven duur voor zo'n simpele kabel. Zie ook [url=http://www.hermeselectronics.nl/?Prod=19436&R=VERG]hier[/url][/quote:469e677511] Ja, want dan verdient men nog wat. Nee, zie [url=http://forum2.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=94330]deze topic[/url]
Link naar reactie
[quote:96319ed674]wat niet normaal is, is de titel van je onderwerp Zie dit zovaak he. Als regelmatig forumbezoeker wordt je hier moe van. Is het zooo moeilijk om een toepasselijke titel te verzinnen ?? [/quote:96319ed674] Ahum, jij regelmatig, valt wel mee hoor: 232 -> [0.07% van het totaal / 0.21 berichten per dag] Niet dat ik mijzelf op de borst wil kloppen, maar je moet niet overdrijven. Ik geef toe dat het niet al te duidelijke omschrijving is van het probleem is, maar wel een deel van de kern is. Ik verlaag me niet tot het niveau om met jou een discussie te voeren, dus, ajus
Link naar reactie
[quote:f6264490b5="Johnny321"][quote:f6264490b5]wat niet normaal is, is de titel van je onderwerp Zie dit zovaak he. Als regelmatig forumbezoeker wordt je hier moe van. Is het zooo moeilijk om een toepasselijke titel te verzinnen ?? [/quote:f6264490b5] Ahum, jij regelmatig, valt wel mee hoor: 232 -> [0.07% van het totaal / 0.21 berichten per dag] Niet dat ik mijzelf op de borst wil kloppen, maar je moet niet overdrijven. Ik geef toe dat het niet al te duidelijke omschrijving is van het probleem is, maar wel een deel van de kern is. Ik verlaag me niet tot het niveau om met jou een discussie te voeren, dus, ajus[/quote:f6264490b5] Lezen en posten zijn 2 verschillende dingen... :o Ik lees elke dag een paar keer het forum. Dat ik niet veel post komt omdat ik niet zoals veel seniors/ouwerotten een hoop onzinnige berichtjes post. Maw dat zegt dus geen *piep*. Dus kom maar van je hoge stoel af (ook al wil je je niet verlagen *ahum*) en stop die energie maar ergens anders in ipv mijn statistieken erbij te halen. Een statistiek die je er anders ook bij zou kunnen halen is dat ik 2 jaar langer geregistreerd sta als jij... pff Maar ik wordt er wel moe van als ik WEER zo'n topic zie. "...niet al te duidelijke omschrijving..." ? Het is gewoon GEEN omschrijving. Ik zie het forum als iets functioneels. En als je mensen niet aanspreekt dan leren ze ook niks. Ja ik ergerde me toen ik dat berichtje postte. Dat had ik anders kunnen doen. En mensen die zeggen "ik wil niet..." die willen het altijd wel, al hoeft het niet de hoofdreden te zijn. Laten we mekaar geen mietje noemen zeg. Ajus2 P.S. wees gerust dit uitgelokte niet-functionele/off-topic berichtje is de laatste.
Link naar reactie
[quote:a6d8bb1897="Johnny321"]Maar nog een vraagje, maakt het uit of je een kabel hebt van 4pins naar 4pins. of MOET je een kabel van 4pins naar 6pins hebben??[/quote:a6d8bb1897] Je moet 4pins naar 6pins hebben, er vanuit gaan de dat je een standaard digital vid cam hebt met zo'n kleine DV in/out. en een standaard Firewire aansluiting in je pc. o ja, trek je lering uit het stukje van foeyo en als je op hem wilt reageren doe dit dan op een vriendelijke manier via een PB. gr, Red Dragon
Link naar reactie
[quote:0e64191d70="Me"] Ik verlaag me niet tot het niveau om met jou een discussie te voeren, dus, ajus[/quote:0e64191d70]Nog een keertje dan [quote:0e64191d70="foeyo"][stookmode] foeyo schreef: Ik lees elke dag een paar keer het forum. Toch moest Gecko een week oude topic boven halen [/stookmode] [/quote:0e64191d70] Goed gezien, [size=7:0e64191d70]Elke keer een paar keer is dus bullshit[/size:0e64191d70] [quote:0e64191d70="foeyo"] Ja ik ergerde me toen ik dat berichtje postte. Dat had ik anders kunnen doen. [/quote:0e64191d70][quote:0e64191d70="foeyo"]Laten we mekaar geen mietje noemen zeg. [/quote:0e64191d70]Mee eens, Had dit dan gedaan[quote:0e64191d70="Red Dragon"]... doe dit dan op een vriendelijke manier via een PB.[/quote:0e64191d70] [quote:0e64191d70="Red Dragon"]o ja, trek je lering uit het stukje van foeyo en als je op hem wilt reageren doe dit dan op een vriendelijke manier via een PB. gr, Red Dragon[/quote:0e64191d70]Okay boss :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...