Ga naar inhoud

Is dit normaal??


Aanbevolen berichten

Ik heb er geen ervaring mee, maar als het een gewone kabel is, zoals je die ook bijvoorbeeld tussen een videorecorder en videocamera doe (geen scart), dan is het volgens mij best duur. Die site die je overigens gaf, heeft er wel 1 staan met Sony. Is nou niet bepaald 1 van de goedkoopste, dacht ik zo. Verbeter me als ik het fout heb! Jochem
Link naar reactie
Ik zat zelf te denken aan Conrad, daar heb ik jouw kabletje gezien voor ong. € 25,--. Is toch een stukkie goedkoper. :wink: Helaas een link daar naar toe geeft foutmeldingen, dus zou je het zelf ff moeten zoeken. Als je op de pagina zit conrad.nl wordt je doorgelinkt. OP deze pagian moet je aanklikken: Audio, video & dvd > av kabels, adapters en stekkers> video kabels diverse. Suc6
Link naar reactie
[quote:469e677511="Johnny321"]Is het normaal dat een kabel tussen de camcorder en pc ongeveer 40 euro kost?? Ik vind het een beetje overdreven duur voor zo'n simpele kabel. Zie ook [url=http://www.hermeselectronics.nl/?Prod=19436&R=VERG]hier[/url][/quote:469e677511] Ja, want dan verdient men nog wat. Nee, zie [url=http://forum2.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=94330]deze topic[/url]
Link naar reactie
[quote:96319ed674]wat niet normaal is, is de titel van je onderwerp Zie dit zovaak he. Als regelmatig forumbezoeker wordt je hier moe van. Is het zooo moeilijk om een toepasselijke titel te verzinnen ?? [/quote:96319ed674] Ahum, jij regelmatig, valt wel mee hoor: 232 -> [0.07% van het totaal / 0.21 berichten per dag] Niet dat ik mijzelf op de borst wil kloppen, maar je moet niet overdrijven. Ik geef toe dat het niet al te duidelijke omschrijving is van het probleem is, maar wel een deel van de kern is. Ik verlaag me niet tot het niveau om met jou een discussie te voeren, dus, ajus
Link naar reactie