Ga naar inhoud

nec 1300A DVD brander


Aanbevolen berichten

Dag een ieder Ik heb de nec 1300A dvdbrander aangeschaft en loop tegen een vreemd probleem op. Zowel videocd als svcd brandt hij prima, maar DVD, s daar wil hij niet an. Ik gebruik pinnacle studio8. Indien ik een DVD film rechtstreeks wil branden op DVD (instellingen van studio8 staan goed, de brander wordt gezien, DVD-R zit erin) geeft hij als melding ongeldig medium. Ik gebruik DATAWRITE DVD-R . Ook met Nerovision Express lukt het niet. De MPEG2/DVD plugin is geÏnstalleerd. Iemand een idee? Groet Marco Jager
Link naar reactie
Heb ik gedaan. Express gedelete Nere 5.5.10 geïnstalleerd inclusief alle plugins en Nerovision. Nerovision ziet alleen een DVD image recorder, dus als ik uiteindelijk na de bewerkingen op burn druk maakt hij weer een image. ????? groet Marco [quote:defd4064c6="CBI-FP"]I.p.v direct branden met studio 8, maak je er een dvd image van die je vervolgens met nero brand. Nero express die mij de 1300a geleverd wordt is een beetje magertjes. Beter schaf je de voledige versie aan van nero. Ik heb hetzelfde probleem met studio 8, met nero werkt het wel gewoon.[/quote:defd4064c6]
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[quote="mjager"]Heb ik gedaan. Express gedelete Nere 5.5.10 geïnstalleerd inclusief alle plugins en Nerovision. Nerovision ziet alleen een DVD image recorder, dus als ik uiteindelijk na de bewerkingen op burn druk maakt hij weer een image. ????? groet Marco Ik heb precies hetzelfde geval. Nero geinstalleerd en een firmware voor de 1300 is gelukt. Alleen ziet nero wel de dvd image recorder maar niet de brander HELP :( :(
Link naar reactie
Heb je ook de firmware voor de brander geinstalleerd???Zodat deze ook andere dvd-r/+r ziet??? Ik heb voor het eerst Princo's gebruikt en deze deed hij perfect branden. Hieronder een link met de firmware update. http://www.tweakers.net/meuktracker/4444 Maar er zijn natuurlijk ook andere firmwares te gebruiken voor de NEC 1300. Ik had op zich ook liever een sony, maar ook hiervoor moet je de juiste firmwares voor downloaden... Ik hoop dat je hiermee verder kom :D
Link naar reactie
Ja, ik weet dat die nieuwe firmware te downloaden is op de officiele site van NEC, echter hij ondersteund dan dus maar 2 extra media (dus bv geen Sentinel DVD-R's die ze mij aansmeerden bij de aankoop van mijn NEC...) Ik zoek DVD-R's die ondersteund worden EN op 1x speed te branden zijn (zoals Sentinel's dus), bij die Princo's lukt dat waarschijnlijk niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...