Ga naar inhoud

krakend geluid MAXTOR HD 80G


Aanbevolen berichten

[quote:3fd020a5d3="spiderned"]Of hij het nu continu doet of af en toe. Gelijk terug.[/quote:3fd020a5d3] soms ''kraakt'' mijn HD ook wel, maar dat is bij full load, als je hem eens goed op zn donder geeft bijvoorbeeld, nu weet je niet of hij dat direct als kraken interpreteerd, dus je kan ook niet direct zeggen of het nu een hardware probleem is of dat ie gewoon full loaded is... maar hij geeft al aan dat het continu is, dus idd gewoon even mee terug gaan...
Link naar reactie
Ik heb sinds drie dagen precies dezelfde HD. Bij mij viel het direct op hoe stil hij was (vooral aangezien mijn oudere Maxtor 40GB 7200rpm nogal luidruchtig is). Het zou me niet verbazen als er wat mis is met de schijf als 'ie zo'n lawaai maakt. Wat ik zou doen is even naar www.maxtor.com gaan en daar Powerdiagnose downloaden. Hiermee kun je je HD checken.
Link naar reactie
Ik heb hetzelfde probleem. Ik had Powermax gedownload, maar dat wil bij mij niet werken. Nu las ik op de site dat het (nog) niet zou werken als de HD aangesloten is op een moederbord met Nvidia chipset. Kan ik het dan nog ergens anders mee testen? Ik kon het 4e schroefje er niet in krijgen. Hij ligt dus niet helemaal recht, maar ik kan ook niet zeggen dat ie scheef ligt ofzo. Moet ie echt kaarsrecht liggen of maakt het niet zoveel uit? P.S. ik ben in overleg met Salland, maar die hebben nog niks terug gemaild. Helaas valt de HD niet meer in de D.O.A., dus zal ik zelf de verzendkosten moeten betalen. :cry:
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...