Ga naar inhoud

PC met afstervingsverschijnselen?


Aanbevolen berichten

[quote:1deda05b96="computer_nerdo"]geeft ie ook piepjes bij het opstarten?[/quote:1deda05b96] En doet hij dit ook consequent als hij met een opstartdiskette wordt opgestart? Als dat ook zo haperend gaat, tja dan vrees ik ook het ergste, maar als dat vlekkeloos gaat, kan het ook een langzaam overlijdende HD zijn. Jan de Boer
Link naar reactie
[quote:65a01b4517="Bigfoot"]Geen piepjes. Heb 't nog niet met een opstartdiskette geprobeerd. Om 't nog wat gekker te maken: als ik de kast openmaak doet ie 't wel goed. Bestaat er iets als "weglekken" van stroom via de zijkanten of zo? Of zeg ik nou iets doms?[/quote:65a01b4517]Dat van weglekken, vergeet dat maar gauw. Onzin! Denk eerder dat dit toeval is, tenzij met de kap erom heen de aan-uit schakelaar een subtiel klein beetje druk krijgt in een bepaalde richting, maar daar kan ik me niet echt iets bij voorstellen. Ik vermoed aan de hand van dit nieuwe gegeven dat je met een nieuwe schakelaar klaar bent. Jan de Boer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...