Ga naar inhoud

C!T Test; 'top 5 middenklassen' geloofwaardig?


Aanbevolen berichten

Oke, ik heb toch nog een mailtje van ze mogen ontvangen waarin ze vermelden dat de 3dmark [b:6edf2bcd6d]2001[/b:6edf2bcd6d] score 14550 bedraagt. Helaas is het niet getest met 2003, maargoed, ik ga er dus vanuit dat de score vemeld in computer totaal niet klopt.. Met verkeerde drivers lukt het niet een score van 14550 te halen, naar mijn idee.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Bij de Top 5 testen worden alle systemen getest zoals ze worden aangeleverd. Zoals de consument ze in handen krijgt dus. Dat is ook het doel van de test. Als we alle systemen zouden tunen krijg je geen goed en eerlijk beeld. Alleen als het systeem vastloopt op een benchmark installeren we Windows en de drivers opnieuw en proberen we het nog een keer. Ook overclock-instellingen worden ongedaan gemaakt. Besteed een leverancier veel aandacht aan het juist instellen van de drivers, dan haal hij een goede score. Doet hij dat niet, dan kan de score soms wat laag uitvallen.
Link naar reactie
[quote:e3ea03542f="Jeroen de Jager"]Besteed een leverancier veel aandacht aan het juist instellen van de drivers, dan haal hij een goede score. Doet hij dat niet, dan kan de score soms wat laag uitvallen.[/quote:e3ea03542f] Ja, en ook zijn uiteindelijke verkoopcijfers. De leverancier is er tenslotte het meest bij gebaat om hem goed te tunen, niet de onafhankelijke tester.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...