Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik heb een .iso bestand gedownload en deze gebrand op een cd aangezien dit toch een image-bestand is. na het branden wil ik mijn spelletej opstarten vanaf de cd, maar als ik in de verkenner op de cd klik, dan komt er niks te staan in het rechtervenster wat er doorgaand toch op duidt dat de cd leeg is. bij eigenschappen van de cd staat er wel mooi dat er 500 mb gebruikt is. hoe kan ik nu mijn iso bestandje gewoon gebruiken??? ps. het is geen verborgen bestand.
Link naar reactie
ik heb nero 5 gebruikt, dan de optie image schrijven, en vervolgens mijn iso geselecteerd en alle standaart instellingen laten staan. ps ik kreeg wel nog de melding: De ingevoerde blokomvang correspondeert niet met de lengte van het image, de blokomvang kan verkeerd zijn, wilt u de waarde corrigeren of het probleem negeren. maarja deze begrijp ik niet, dus heb ik gewoon negeren gekozen.
Link naar reactie
[quote:b506d083cf="20010196dacier"]kan ik ook zo'n iso-bestand omzetten naar een "normaal" bestand, zodat ik t niet hoef te branden maar direct kan openen?[/quote:b506d083cf].iso is een soort 'archief formaat' zoals .zip dat ook is, alleen dan zonder compressie. Je hebt dus idd een programma als Isobuster nodig om de inhoud van een .iso bestand uit telezen of te bewerken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...