Ga naar inhoud

Computer scheidt ermee uit


Aanbevolen berichten

ja, ik zat vanmiddag te computeren, en opeens wordt het scherm zwart, het geluid stopt, en er gebeurd verder niks, behalve dat allebei de ledjes op de computerkast branden. Ik heb hem al opnieuw opgestart, en dan gaan de lampjes van mijn dvd speler, en cd writer even branden, maar daarna gebeurd er weer niks, behalve dan dat de beide ledjes op de computerkast branden. Wie weet wat dit is?
Link naar reactie
  • 1 maand later...
nou, de computer deed het na een tijdje weer, maar het verdere probleem is, dat hij na een uur/half uur ermee kapt. Dan staat ie een uur anderhalf uur uit, maar dan doet ie het wel weer. Maar soms heeft ie ook dat ie 's ochtends niet wilt meewerken, terwijl de pc dan minstens 8 uur heeft uitgestaan. HELP!
Link naar reactie
Zou kunnen wijzen op een slechte verbinding. Remedie: Kast open, en alle insteekbare onderdelen even flink aan duwen, of er even uithalen en opnieuw plaatsen. Hierdoor worden de contactvlakjes een beetje opgepoetst. Terwijl je dit doet, met een hand de metalen kast vasthouden, om permanent je statische lading af te voeren. Jan de Boer
Link naar reactie
het koelingsprobleem heb ik bijna van de hand gedaan, aangezien het gek is dat als de computer meer dan 8 uur uitstaat, dus gewoon op kamertemp is, (20 graden), dat ie dan nog niks uitvoert. en ja, het is een AMD athlon 900. Maar als ik zondag tijd heb zal ik de boel eens aandrukken. Misschien helpt het wel.
Link naar reactie
[quote:52ef718366="Rumaro"]ik heb een amd 1900+ gehad en die werd 80 tot 90 graden. (is nog hier op het forum behandelt). Zelfs na omwisselen voor een andere AMD bleef het warmteprobleem. Toen heb ik een Intel gekocht en nooit geen problemen meer gehad.[/quote:52ef718366] Dat is 1 specifiek geval, beetje voorbarig om daar conclusies uit te trekken. Ik repareer zowel AMD als Intel-systemen, bij beide kan alles fout en kapot gaan (anders had ik niks te doen)
Link naar reactie
btw: ik kwam erachter omdat m'n asus moederbord een spraakmodule had, die bij het opstarten na onverwachte uitschakeling vertelde dat het kwam door een warmteprobleem. Anders had ik het misschien nooit geweten. Ook mijn Battlefield 1942 bleek ineens vloeiend te lopen, terwijl hij tijdens de AMD periode nauwelijks vooruit te branden was.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...