Ga naar inhoud

Verschil in notebooks?


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een notebook. 't Hoeft geen 'zware jongen' te zijn. Zal waarschijnlijk voornamelijk voor tekstverwerken gebruikt worden. Wel heb ik het liefst een notebook met 15" monitor, Combo-drive en TV-out uitgang. Nu zijn er verschillende mogelijkheden en merken. BV. Jewel Safier 1500, of een notebook van ASUS. Heeft iemand ervaringen met dit soort notebooks? :roll:
Link naar reactie
Bedankt voor de tips!!! Die zal ik zeker onthouden! Maar eeeeh, ik heb de volgende configuratie gezien: Helder 14.1 inch TFT scherm met een uitstekende resolutie van 1024x768 voor Office applicaties VX2700 maakt gebruik van de nieuwste Intel processoren met een 400Mhz frontside bus architectuur! Snelle Pentium 4c op 2.2Ghz DVD-CD/RW Combodrive: alles wat u wenst: CD-Rom lezen, schrijven en DVD afspelen (ook op TV) Voldoende diskcapaciteit: 20Gb Snel 256Ram geheugen Zeer robuust en slank model interne floppy-drive (all-in-one model) Veel standaard poorten: 2 x USB 1.1, Firewire, TV-Out, PCMCIA III, Ir, enz En natuurlijk: 10/100 LAN & 56k6 Fax/modem, en draagtas Slechts € 25,- handeling- en verzendkosten [b:a6e431891a]En de prijs: € 890,- excl. BTW.[/b:a6e431891a] Is dit wat?
Link naar reactie
[quote:20f8c362a6="SANDO"]Bedankt voor de tips!!! Die zal ik zeker onthouden! Maar eeeeh, ik heb de volgende configuratie gezien: Helder 14.1 inch TFT scherm met een uitstekende resolutie van 1024x768 voor Office applicaties VX2700 maakt gebruik van de nieuwste Intel processoren met een 400Mhz frontside bus architectuur! Snelle Pentium 4c op 2.2Ghz DVD-CD/RW Combodrive: alles wat u wenst: CD-Rom lezen, schrijven en DVD afspelen (ook op TV) Voldoende diskcapaciteit: 20Gb Snel 256Ram geheugen Zeer robuust en slank model interne floppy-drive (all-in-one model) Veel standaard poorten: 2 x USB 1.1, Firewire, TV-Out, PCMCIA III, Ir, enz En natuurlijk: 10/100 LAN & 56k6 Fax/modem, en draagtas Slechts € 25,- handeling- en verzendkosten [b:20f8c362a6]En de prijs: € 890,- excl. BTW.[/b:20f8c362a6] Is dit wat?[/quote:20f8c362a6] Gewoon proberen, bevalt het niet zo snel mogelijk weer verkopen dan is het leergeld relatief weinig.
Link naar reactie
[quote:0d261e3b14="Jaap H"][Gewoon proberen, bevalt het niet zo snel mogelijk weer verkopen dan is het leergeld relatief weinig.[/quote:0d261e3b14] tja, zo kun je alles wel gewoon gaan kopen :roll: Sando; wat voor merk is het, zie dat er niet bijstaan. Heb zelf ervaring met Dell, Compaq en Toshiba waarbij de laatste me zeer goed bevallen is. Aangezien je er geen hele bijzondere dingen mee doet, zou ik kiezen voor duurzaamheid/degelijkheid. Toshiba heb ik drie jaar gehad zonder problemen en Dell iets van 2 jaar (minder mooi en fraai afgewerkt). De door jou genoemde configuratie lijkt me meer dan voldoende, maar zou voor een laptop voor een A-merk gaan. Mijn ervaring is dat met name de schermen erg gevoelig zijn.
Link naar reactie
[quote="Il Duce"][quote:c200f3f987="Jaap H"][Gewoon proberen, bevalt het niet zo snel mogelijk weer verkopen dan is het leergeld relatief weinig.[/quote:c200f3f987] tja, zo kun je alles wel gewoon gaan kopen :roll: Uit zijn gebruikte bijvoegelijke naamwoorden kun je opmaken dat hij er wel voor voelde.
Link naar reactie
:)Ik heb nu weer iets anders op het oog. Via internet een notebook aanschaffen heeft natuurlijk risico's. En daarbij... wat doe ik als dat ding kapot gaat? De aanbiedingen die ik heb gezien waren meestal zonder P&R garantie. Dan moet je 'm weer opsturen! Nu wordt er bij ons in Enschede een filiaal van Paradigit geopend. Zij hebben een laptop in de aanbieding: Paradigit Voyager 9241 Combo - 15,1" TFT scherm - AMD Mobile Athlon XP 2200+ - 30 GB Harddisk 4200rpm - 256 MB DDR Geheugen - DVD/CDRW Combo - 10/100 netwerkkaart - USB 2.0 + Firewire - TV-uitgang (S-VHS) - MS Windows XP Home - Antivirus software - Met gratis luxe notebooktas Voor € 1099 INCL BTW. Lijkt me wel wat. Extra voordeel: ik kan er altijd naartoe en ze hebben P@R garantie. Wil er eventueel tegen meerprijs een 40 GB 5400 toeren schijf in laten zetten. Maar, ik hoor negatieve geluiden over AMD. De processor zou erg warm worden... Windows schrijft z'n programma's voornamelijk voor Intel etc. AMD gaat op den duur 'ratelen' en dan duurt 't lang voor je met je programma's aan de slag kan. Nu hoeft er niet een hele discussie los te barsten over AMD vs. Intel. Die heb ik op dit forum al bekeken! Gewoon een simpele vraag. Is dit syteem iets, of is het verstandiger te gaan voor een P$ (duurder). Een Celeron zie ik zelf niet zitten...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...