Ga naar inhoud

Router met Ethernet-aansluiting


Aanbevolen berichten

Ik las in de computertotaal! een artikel over routers en thuisnetwerken. Nu wil ik zelf thuis ook een netwerkje gaan maken, maar ik heb een adsl-aansluiting met een USB-connector. De routers die gebruikt worden hebben allemaal een ethernet aansluiting. Ook de leuke routers die te koop zijn (Wireless, printserver) hebben een ethernet aansluiting. Ik wil dus mijn USB-modem vervangen door een Ethernet-modem, maar die kan ik nergens vinden. Wat is de simpelste oplossing, en/of waar vind ik een ethernet-ADSL modem ??? Alvast bedankt vor de moeite Groetjes Hans
Link naar reactie
1. je kan hem software matig doen . 2. Je koopt een router met een USB ipv ethernet aansluiting (die zijn er wel, effe goole doen en ze zijn een stuk duurder) 3. Je kan bij de betere zaken een ADSL ethernet modem kopen. Daar gaat de winst die je dacht te maken :wink: door te kiezen voor een USB modem. (vinden zal moeilijk gaan denk ik)
Link naar reactie
Ik begrijp de vraag niet echt... Het netwerkje zou er zo uit moeten zien: internet - modem - router - hub/switch - computers Maar je hebt ADSL routers zoals [url=http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=39984&productType=1§ionID=129]deze[/url] waar een modem, router en switch inzit. Dan moet je gewoon een aantal netwerkkabels van de router naar de computers gooien, even volgens de handleiding de router instellen en het werkt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...