Ga naar inhoud

De i-Bead 100 een goede keuze?


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben op zoek naar een kleine maar degelijke mp3-speler die lang meegaat, compleet schokvrij, een 256MB geheugen en een goede prijs (250max). Na wat zoeken kwam ik uit bij de i-Bead 100, en daarvan de 256MB-versie. Deze was in ooit nog uitgeroepen tot beste prijs/kwaliteit in ComputerTotaal. Heeft iemand hier al enige ervaring mee? Ik dacht hem te bestellen bij mp3cdspeler, voor levering naar België (239 + 10 euro levering) of weet iemand een goedkopere shop die ook in België levert? Eerst dacht ik ook aan de goedkopere Duex XP, maar daar is voorlopig enkele een 128MB versie van (of weet iemand van het bestaan/in de maak zijn van een 256MB-versie?) Bedankt voor enige reactie! :D
Link naar reactie
Ik heb de 256MB versie gekocht zodra deze uit was en ik heb er nog steeds geen spijt van. Geen geklooi met batterijen en je speler gaat mits volledig opgeladen ook echt 15uur mee ipv de helft van de opgegeven tijd, zoals bij normale oplaadbare AAA's en AA's vaak wel het geval is. De geluidskwaliteit redelijk/goed met de meegeleverde oordopjes (bass is niet echt fantastisch), maar met Sennheiser MX400 oordopjes is de kwaliteit echt uitstekend. De bediening is even wennen, maar ik kan hem nu zga blind gebruiken. Als je soms langere tijd van huis bent is het aan te raden er een oplader bij te kopen, zodat je niet afhankelijk bent van een pc met USB-aansluiting om je speler op te laden. Nadeel is wel dat het geheugen niet uitbreidbaar is.
Link naar reactie
Bedankt! Had nog wat info gevonden op gathering.tweakers en daar was men precies ook zeer tevreden maar rade men ook weer de MX400 oordopjes aan... :lol: Dus dat zal ik dan er maar bijkopen he! (slecht 11euro ofzo..) En idd een oplader is wel handig dus dat zal ik ook maar doen. Dat het geheugen niet uitbreidbaar is is voor mij geen probleem aangezien ik echt niet meer dan 256MB nodig heb voor zo'n spelertje... Zou ik er eigenlijk de beschermhoes bijnemen? Of is dit niet echt nodig? (kost maar 5 euro dus denk het toch maar wel) Nogmaals bedankt voor je ervaring te delen! 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...