Ga naar inhoud

ervaring met Sipix stylecam extreme? Deel het!


Aanbevolen berichten

wellicht een open deur na de titel... Heeft er iemand al ervaringen met de Sipix stylecam extreme? Deze ligt momenteel voor €219,00 bij de mediamarkt en voor 129,00 bij amazon... de keuze van leverancier is duidelijk, ik ga voor amazon. Maarrrr ehhhhhh, hebben jullie wel eens gehoord van Sipix?????? Laat het me snel even weten, ik wil toch vrij binnenkort een digitale camera kopen. En als je een beter type kent voor mijn prijsklasse....laat maar horen waarom. Thor2002
Link naar reactie
de specs zijn bekend, wat wel grappig is, is dat ze die bij mediamarkt waar ze dit ding verkopen diezelfde specs niet kennen....En dan proberen te verkopen. Maar PS, wat beschouw jij als een budgetmodel van een bekend merk? Welk merk zou jij dan aanraden? Fuji, Canon, Sony of toch maar Trust? T.
Link naar reactie
Trust zou ik ff uit het rijtje laten, want die zij niet echt in camera's geinteresseerd. Met een budgetmodel van een bekend merk bedoel ik een standaard 2 megapixelcamera van een van de andere merken die jij noemt. Ik heb ff op kieskeurig.nl gezocht en voor rond de € 200,- heb je de volgende 2 mp-camera's: [url=http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/Fujifilm%20Finepix%20A202.htm]Fujifilm Finepix A202[/url] € 190 [url=http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/Canon%20Powershot%20A200.htm]Canon Powershot A 200[/url] € 210
Link naar reactie
nou, ik vind trust 8) wel heel betrouwbaar klinken :D :wink: :D :wink: mijn voorkeur zou dan voor de laatste uitgaan, dus de Canon... ik kijk nog even of ik dat bedrag kan missen, alhoewel ik net mijn strook in mijn handen gedrukt krijg waarop de vakantie centen staan. Moet er net vanaf kunnen denk ik wel. (onderwijs betaald niet zo super best...) thor2002
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...