Ga naar inhoud

toetsenbordprobleem


Aanbevolen berichten

Mijn F1 t/m F12 toetsen zijn automatisch ingesteld voor internetpagina's op te roepen. Alleen voor F12 was dit niet gebeurd en deze kon ik zelf instellen. Dit heb ik gedaan, maar nu heb ik het verkeerd gedaan. Hoe kan ik deze fout herstellen? Tevens heb ik ook een TV-Out knop op mijn computer, maar deze werkt niet. Als ik het met de snelkoppeling op mijn bureaublad doe doet hij het wel? Hoe kan ik deze knop laten functioneren? Ik heb een PackardBell Videodreammachine 3. Klik op deze link voor de specificaties http://www.packardbell.nl/products/node341.asp?partNumber=P680402105&partner=amd
Link naar reactie
met TV-out knop bedoel ik dat dan het beeld via mijn tv word weergegeven. als ik de snelkoppeling TV-Out op mijn bureaublad aanklik gebeurd dat wel en met de speciale knop op m'n toetsenbord niet. [i:6ce81479a8]Welk programma regelt die functietoetsentoewijzing?[/i:6ce81479a8] Dat weet ik niet, maar via het logitech menu in ieder geval niet, want daar kan ik alleen maar één knop mee configureren en dat is de internet knop.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...