Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

bij mijn creative audigy player geluidskaart is het geluidsniveau niet goed in te stellen: wanneer de pc is opgestart staat het geluidsniveau van de schuif 'wave/mp3' steeds weer op vrijwel het maximum. Tergzetten tot een normaal niveau is geen probleem - alles werkt en klinkt dan goed. Echter, dit normale geluidsniveau wordt niet vastgehouden en staat weer op max. na een volgende start van de pc. de driver-update 'AUDRVVXD.exe' van Creative zelf biedt geen oplossing. Herkent iemand dit probleem? gr. PZ
Link naar reactie
[quote:9387b0ad10]je kan dan toch gewoon je boxen zachter zetten als je weet dat je dit probleem hebt? bij mij schuift de mic volume soms wel naar beneden, maar weet niet of dat hetzelfde is :S[/quote:9387b0ad10] Ja, tuurlijk. Ik kan horen dat je niet hetzelfde probleem hebt gehad. Je krijgt dan extreem slecht geluid, en een keer een forse draai aan de volumeknop en je kunt je boxen naar de sloop brengen. Nu je probleem. Klik bovenaan op deze pagina op [b:9387b0ad10]Zoeken[/b:9387b0ad10] Typ als zoekterm [b:9387b0ad10]geluid AND maximum[/b:9387b0ad10] Je ziet dan bij het 10 topic staan: [b:9387b0ad10]geluidsvolume (veel) te hard[/b:9387b0ad10] Heel waarschijnlijk is dat hetzelfde probleem dan die van jou. Oftwel Gebruik de zoekfunctie volgende keer voordat je een topic start!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...