Ga naar inhoud

een partitie is niet toegankelijk


Aanbevolen berichten

Eén van de 5 partities op mijn PII 233 is niet toegankelijk. De melding is: een apparaat dat op het systeem is aangesloten, werkt niet. Ik heb geen idee waardoor dat komt. Er staan nogal wat bestanden op maar die kan ik dus niet aan! Het enige verschil dat ik zie, is dat bij EIGENSCHAPPEN bij die partitie (G) staat: FAT. Bij de andere partities staat FAT 32 Kan iemand mij helpen? Myra
Link naar reactie
Is de partitie trouwens plotseling niet meer te benaderen? Je schrijft dat er al bestanden op staan. Het lijkt me btw ook sterk dat een partitie plotseling van fat 32 naar fat veranderd... Maar goed, als je partition magic o.i.d. hebt kun je het zooitje wellicht repareren. Met fdisk lijkt me niet verstandig, want dan wis je alle data!
Link naar reactie
Hij staat al bij de stoute gebruikers. Myra, bedoel je dat je de PC gaat verkopen met de partities intact? Ben je niet bezorgd over je privacy? Je kunt beter de hele boel formatteren. Je mag je PC trouwens niet eens verkopen met een werkende Windows zonder ook de licentie over te dragen.
Link naar reactie
[quote:343574b818="Bosje"]Als ik het goed heb is de FAT partitie namelijk de indeling van een floppy drive.[/quote:343574b818] FAT is een HD bestandssysteem ende voorloper van FAT32 en kan bijvoorbeeld maar partities van 2gb aan. (er worden 16bits adressen gebruikt) Fat32 werd gebruikt vanaf win95 osr release 2, daarvoor was alles fat (16) (win3.11, dos enz....) (gezien de jonge leeftijd van veel gebruikers van het forum tegenwoordig zullen ze die wel niet meer kennen :lol: Jaap H: je posting raakt kant nog wal, er zijn veel meisjes/vrouwen die beter met de pc overweg kunnen dan menig man. En ik heb je replies zo eens bekeken, maar zo'n uitblinkers zijn je antwoorden ook niet.......
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...