Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik heb een hp jetdirect 170x als ik mijn hplaserjet 6l er op zet dan werk het goed als ik mijn hpdeskjet 720 erop zet herkent hij hem wel maar hij print niks uit nu is een 720 geen netwerk printer maar via een trukje lukte het wel maar als ik nu kleur wil printen via het netwerk moet ik altijd de comp aanzetten dus wil ik dat via de jetdirect doen dus mijn vraag weet iemand er een op lossing voor of is die er niet ik kom er niet uit heb bijna alles al geprobeerd bedankt wim
Link naar reactie
'K heb het model ingevoerd op Google. Via deze zoek-actie het overzicht bij HP bekeken. Hier het kopje Supported printers: [quote:5f8267538c]Virtually any HP or non-HP printer with a parallel port ([b:5f8267538c]except[/b:5f8267538c] PPA or GDI printers, and HP Deskjet 710C, 712C, [b:5f8267538c]720C[/b:5f8267538c], 722C, 820Cxi, 820Cse, 1000C, 1000CXI, 1000CSE printers, HP Original Photosmart printer (C3804A), "Host-based" or "Windows only" printers, HP LaserJet 3100 products, and HP Officejet PSC 500); Supports HP Officejet G series (full scanning and faxing), HP LaserJet 3150 (full scanning and faxing), HP LaserJet 1100A series (full scanning), HP Officejet Pro series and R series (basic scanning only), HP LaserJet printers, HP Deskjet printers, HP Designjet printers, HP 2000 and 2500 series printers, HP Business Inkjet 2200/2250 series, and HP Photosmart 1218 series[/quote:5f8267538c] Sorry...
Link naar reactie
bedankt ik had al een mail van de hp gekregen Geachte mevrouw/mijnheer, Bedankt voor het gebruik maken van de Hewlett Packard Klantenservice. Het spijt ons te moeten zeggen dat de 720 niet werkt in combinatie met een JetDirect. Dit komt omdat de 720 een host based (GDI) printer is. Deze printer gebruikt windows GDI en er is dus geen conversie van de data naar PCL, Post Script of een andere taal en JetDirect werkt enkel in combinatie met een van deze printertalen. Het feit dat uw Laserjet geen probleem geeft komt omdat deze PCL ondersteunt. bedank wim
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...