Ga naar inhoud

epson dictatuur mbt cartridges


Aanbevolen berichten

[quote:d6195335d3="micky.g"] een feature kan ik het niet noemen want de chip kan niet precies meten wat er in zit, maar alleen schatten..... Nauwelijks een feature te noemen, eerder "klanten binden" en min of meer voor de gek houderij.[/quote:d6195335d3] Precies. Het is je reinste oplichterij en ik ben blij dat er een wet wordt ingevoerd dat dat niet meer mag.
Link naar reactie
ik ben het met een aantal eens dat de vaste printkoppen van Epson niet ideaal zijn. (uit ervarign met m'n pa's printer weet ik genoeg) zelf heb ik een Canon bjc-6200, daarin zitten 2 apparte printkoppen en alle 4 de kleuren zitten in een eigen inkt-tankt. lekker handig dus. dus als er een keer een kop kapot gaat of verstopt zit koop ik gewoon een nieuwe. :wink: over inktpatronen van InkClub ben ik helmaal niet te spreken. k heb gister een zwarte patroon in m'n printer gedaan. Daarna 1 vel tekst geprint. krijg ik de melding "zwarte inkt bijna op" ik kijken, verrek hij is leeg. :-? Blijkt dat het in het begin lijkt alsof hij vol is maar na het installeren zuigt de spons die erin zit alle inkt op. naaistreek. :x
Link naar reactie
[quote:fbb8535cdf="micky.g"][quote:fbb8535cdf="El-Broosha"]Het simpele feit dat de spuitkop verstopt kan raken is voor mij reden om na 2 Epson debakels GEEN Epson meer te kopen. [/quote:fbb8535cdf] Dat kan met ieder ander merk ook gebeuren...... Ik heb met mijn epson printers nog nooit problemen gehad wat dat betreft. (op een stylus color 500 in een ver verleden na.) Gebruikte van te voren altijd hp, maar zou er sinds ik de afdrukken van de epson gezien heb geen meer terug willen...... Denk dat problemen vaak ook voortkomen uit verkeerd gebruik?[/quote:fbb8535cdf] Verkeerd gebruik? Ik beschreef al dat ik alleen de originele inkt heb gebruikt. Verder is t papier er in en printen maar. Als dat al verkeerd is heb ik nog een reden Epson niet meer te vertrouwen :lol: De enige reden die Epson mijzelf gaf was dat mijn printfrequentie te laag zou zijn waardor de inkt kans kreeg uit te drogen. Zulke larie verwijs ik zowiezo naar de prullebak; de C40UX wordt verkocht als home printer, niet als high end buiseniss printer. Kortom: wat mij betreft printen ze prima, maar Epson heeft een ernstig spuitkanaal probleem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...