Ga naar inhoud

ISDN-aansluiting en normaal 33.6 modem


Aanbevolen berichten

Ik heb een kennis met vermoedelijk aan isdn-aansluiting (hij heeft in de meterkast een kastje waar zoiets als 'quatro'+ nog wat opstaat. Ik heb een analoog 33k6 modem. Kan ik dan zonder problemen aansluiten op een isdn aansluiting, of gaat dat absoluut niet?. Of moet ik iets speciaals doen om het mogelijk te maken? Wie kan me helpen? :D
Link naar reactie
ik heb ook isdn en ik kan je wel uitleggen van hoe en wat. als het goed is heeft die vriend 2 kastjes daar zitten !. een (wit) nt1 kastje waar het isdn signaal binnenkomt. 2. een (zwart/grize) quatrovox telefooncentrale waar isdn wort omgezet naar een gewoon telefoonsignaal. vanuit die quatrovox gaan de kabels naar van die telefoondozen met van die 4 gaten erin toch? daar kun je gewoon je modem inpluggen met een gewone telefoonkabel. direcht aasluiten op het nt1 kastje kan niet op de volgende redenen. !. op een isdnlijn staat iets van 100 volt dus je blaast je modem op. 2. de stekkers die in het nt1 kastje gaaan zijn anders dan gewone vierkante telefoonstekkertjes. als iets niet duidelijk is mail maar naar: khuls86(AT)hotmail(DOT)com
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...